بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه

همزمان با روز دندان‌پزشک (23 فروردین) دکتر تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به همراهی کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه بازدید کرد.

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر فاطمه تاجیک، مدیر به همراهی دکتر امیرحسین حاجی فتاحی، کارشناس مسئول دهان و دندان شبکه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ از کلینیک دندانپزشکی قائمیه که فعالیت خود را از دی ۹۹ آغاز کرده است بازدید کرد. 
در این بازدید ضمن بررسی خدمات قابل‌ارائه به مراجعین با توجه به امکانات موجود در کلینیک، در خصوص میزان رضایت و استقبال مراجعین از این خدمات و نحوه ارائه آنها نیز بحث و گفتگو شد.
در حاشیه این بازدید دکتر تاجیک از زحمات دندان‌پزشکان کلینیک با اهدای تقدیرنامه و هدیه قدردانی کرد.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و کارشناس مسئول دهان و دندان از کلینیک دندانپزشکی قائمیه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب