بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از پروژه عمرانی بازسازی خوابگاه متاهلین

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه در حال بازسازی بلوک های خوابگاه متاهلین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی،در این بازدید که روز سه شنبه  29 فروردین 1402 انجام شد، دکتر ابراهیمی با همراهی مهندس فرشاد میرزایی مدیر امور دانشجویی، از پروژه های در حال بازسازی بلوک های 103 و 104 خوابگاه متاهلین بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت.
دکتر ابراهیمی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری مدیران و مهندسان واحد فنی معاونت و پیمانکار پروژه بر لزوم تسریع در آماده سازی و تکمیل این خوابگاه تاکید کرد و افزود: طبق فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص لزوم جوانی جمعیت و جلوگیری از حرکت کشور به ‌سمت پیری جمعیت، یکی از مهمترین اولویت های این معاونت، رفاه و آسایش دانشجویان به خصوص تامین خوابگاه برای دانشجویان متاهل دانشگاه است که در این زمینه برنامه هایی داریم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در کنار اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم و رعایت شاخص های کیفی مدنظر، حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
توضیح اینکه، بلوک های 101 و 102 شهرک خوابگاه متاهلین پیش از این مورد بازسازی قرار گرفته و دانشجویان متاهل دانشگاه در واحدهای آن سکونت دارند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب