بازدید کارشناسان مدیریت امور سلامت دانشجویان از آشپزخانه کوی دانشگاه

کارشناسان بهداشت مدیریت امور سلامت معاونت فرهنگی و دانشجویی با حضور در آشپزخانه کوی دانشگاه، در جریان چگونگی تهیه و توزیع غذای گرم و وعده های سحری و افطاری دانشجویان در ماه مبارک رمضان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در نخستین روزهای کاری سال ۱۴۰۱ کارشناسان بهداشت مطابق با چک لیست‌های مدون از آشپزخانه کوی با هدف بررسی کمی و کیفی تولید غذای دانشجویی در ماه مبارک رمضان و رعایت نکات بهداشتی به منظور حفظ سلامت دانشجویان، انجام شد.
همچنین، در این بازدید ضمن بررسی مواد غذایی در انبار مرکزی، مواردی از قبیل: الزام به دریافت کارت سلامت توسط تمامی کارکنان خدمات و اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با شیوع بیماری کووید ۱۹ توسط کارکنان، نحوه صحیح گندزدایی و نظافت آشپزخانه و نظارت بر سردخانه ها، عنوان شد.
در پایان این بازدید، کارشناسان بهداشت و درمان مدیریت امور سلامت دانشجویان، به ارائه دانش فنی و تجربیات موثر و آموزش چهره به چهره پرداخته و بر ضرورت بروزرسانی و ارتقای کیفی پخت غذا و همچنین رعایت بهداشت مواد غذایی در آشپزخانه کوی دانشگاه تأکید کردند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب