برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا در کمپ ترک اعتیاد منطقه احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر

جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا برای مددجویان و مددکاران کمپ ترک اعتیاد منطقه احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا در کمپ ترک اعتیاد منطقه احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، به منظور پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا، و وجود افراد بی خانمان در مراکز تجمیعی (کمپ های ترک اعتیاد) همچنین تعداد بالای مددجویان تحت پوشش و مراقبت، و باتوجه به اینکه این افراد بیشتر در معرض بروز بیماری های واگیر به ویژه بیماری های منتقله از آب و غذا هستند جلسه آموزشی چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 با حضور صالح ناصر و میلاد مرادی، کارشناسان مبارزه با بیماری های شبکه در کمپ ترک اعتیاد منطقه احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهربرگزار شد. در این جلسه مطالب آموزشی در خصوص راه های انتقال و پیشگیری بیماری های منتقله از آب و غذا، برای مددجویان و مددکاران ارائه شد. همچنین به منظور پیشگیری از طغیان های احتمالی بیماری های منتقله از آب و غذا، به مسئولین کمپ توصیه شد هر مورد اسهال حاد آبکی در اسرع وقت، به مرکز خدمات جامع سلامت احمد آباد مستوفی گزارش شود تا با اقدامات فوری از بروز طغیان احتمالی پیشگیری شود.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا در کمپ ترک اعتیاد منطقه احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا در کمپ ترک اعتیاد منطقه احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا در کمپ ترک اعتیاد منطقه احمد آباد مستوفی شهرستان اسلامشهر
تنظیمات قالب