برگزاری جلسه مجمع خیرین بیمارستان شریعتی با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت و رئیس هیئت مدیره بانک ملت

یازدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در این بیمارستان برگزار شد.

برگزاری جلسه مجمع خیرین بیمارستان شریعتی با حضور مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت و رییس هیات مدیره بانک ملت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جلسه هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی سه‌شنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور مهندس حیدری‌پور، مدیرکل مشارکت‌های مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مهندس مسعود نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره بانک ملت برگزار شد. دراین جلسه دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی ابتدا به اقدامات مهندس علی روحی رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در مراسم تقدیر از پرستاران بیمارستان شریعتی اشاره و از زحمات وی در تهیه هدایا برای  تمامی پرستاران بیمارستان شریعتی قدردانی کرد.

رئیس بیمارستان شریعتی در ادامه با اشاره به دریافت فرانشیر بسیار ناچیز بیمارستان های دولتی، افزود: مردم به دلیل خدمات تخصصی و فوق تخصصی که این بیمارستان ارائه می کند از گوشه گوشه ی کشوربه ما مراجعه می کنند در حالی که طبق گزارش معاونت درمان 80 درصد تجهیزات ما فرسوده است و طبیعی است که با بودجه های محدود، توانایی پاسخگویی مطلوب  به این حجم از نیاز مردم نباشد. دکتر جمشیدی ضمن قدردانی از خیرین برای تمامی کمک های انجام شده گفت: زبان برای قدردانی از شما قاصر است و امیدواریم دستان شما همیشه پر خیر و برکت باشد . وی همچنین به پروژه بیمارستان شریعتی 2 اشاره کرد و گفت: احداث این بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی از محل وام بانک توسعه اسلامی انجام شده است اما ادامه کار آن  نیازمند اخذ تسهیلات بانکی است.رئیس بیمارستان شریعتی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک ها، پیگیری رییس هیات مدیره بانک ملت را برای اختصاص تسهیلات وکمک به  تکمیل پروژه بیمارستان شریعتی 2 خواستار شد.

مهندس نصراصفهانی، نیز با اعلام همکاری های لازم با بیمارستان شریعتی ابراز امیدواری کرد با تشکیل کارگروه برای تدوین اولویت  ها کمک های لازم انجام گیرد.  

دراین جلسه همچنین خدیجه نیزاری، رییس شورای بانوان مدرسه‌ساز کشور و عضو هیات امنای انجمن نیز حضور داشت و با اشاره به اهمیت سلامت و تندرستی جامعه گفت: شما پزشکان و کادر درمان سفیران سلامتی در جامعه هستید و این بسیار ارزشمند است. وی افزود: اگر احیای یک نفر به معنای احیای یک جامعه باشد، که ما بر اساس آیات و احادیث معتقدیم که هست، اینجاست که عیار کار و اقدامات شما محک زده می‌شود.

در ادامه این جلسه حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی گزارشی از اقدامات اخیراعضای انجمن ارائه کرد و با قدر دانی از مهندس درویشیان برای خرید یک دستگاه نوار عصب عضله، خریدپروب برای دستگاه اکوکاردیوگرافی وهمچنین یک دستگاه OPG توسط مهندس احمد خاقانی‌پور و انعقاد قرارداد خرید یک دستگاه CARM به همت نازک فردوس را از دیگر اقدامات خیرین نام برد.

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب