برگزاری جلسه هماهنگی اجرای برنامه خودمراقبتی اجتماعی در شهرستان اسلامشهر

واحد آموزش بهداشت و ارتقائ سلامت شبکه جلسه آموزشی خودمراقبتی اجتماعی با هدف توانمندسازی جوامع مختلف برای توسعه محیطهای سالم و نقش مهم شوراهای شهری و روستایی در جلب مشارکت اجتماعی برای کنترل بر عوامل تعیین کننده سلامت برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه دوشنبه 22 خرداد1402 با حضور دکتر عباس امیر احمدی، معاون شبکه؛ زینب ایمانی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت ؛ خدیجه خانکی، کارشناس واحد آموزش شبکه و نمایندگان بخشدار مرکزی اسلامشهر، بخشداری احمد آباد مستوفی و بخشداری چهاردانگه در دفتر مدیریت شبکه برگزار شد.

در ابتدا ایمانی ضمن بیان اهمیت شناسایی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت و برنامه ملی خود مراقبتی بعنوان پنجمین برنامه در طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت بر ضرورت همکاری شورا ها و بخشداری ها تاکید داشت.

پیرو تبادل نظرات تبیین شده با همکاری سازمانهای یاد شده دعوت از روئسای شوراها و دهیاران روستاها توسط بخشداری های مرکزی اسلامشهر و چهاردانگه صورت پذیرد، تا در کارگاههایی که به منظور توانمند سازی این افراد توسط واحد آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت دانشگاه پیش بینی شده است، حضور یابند.

 

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب