برگزاری جلسه کمیته کارشناسی وب‌سایت معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه کمیته کارشناسی وب‌سایت معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع «مدیریت تولید محتوا و به‌روزرسانی محتوای وب‌سایت جدید مدیریت‌های معاونت توسعه» تشکیل شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این جلسه که دوشنبه 13 آذر 1402 در سالن شورای معاونت توسعه برگزار شد؛ مهندس مریم شعبانی مسئول وب‌سایت معاونت ضمن تشکر از حضور رابطین مدیریت‌های معاونت ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری یکدیگر همچون گذشته شاهد بازتاب بهتری از عملکرد مدیریت‌های مختلف معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع در دانشگاه باشیم.  
وی در ادامه در خصوص ارائه گزارش عملکرد وب‌سایت جدید معاونت توسعه، بررسی و بازبینی سایت‌های زیر مجموعه معاونت توضیحاتی ارائه داد. 
سپس مسعود اسداللهی رئیس‌دفتر و مسئول روابط‌عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به سیاست‌ها و برنامه‌های پیشروی این معاونت در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند متعال و با همکاری تک‌تک شما عزیزان امیدواریم فعالیت‌های معاونت توسعه که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است را به‌درستی و با سرعت اطلاع‌رسانی کنیم. 
وی باتوجه‌به تأکیدات مکرر دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه مبنی بر رونمایی و به‌روزرسانی سایت جدید معاونت؛ تصریح کرد: ان شاءلله باهمت شما عزیزان در روزهای آتی شاهد این اتفاق بزرگ در معاونت توسعه باشیم و تمامی فرایندهای ارزشمند به مخاطبان انعکاس داده و منعکس شود. 
توضیح اینکه در پایان کارشناسان و رابطین مدیریت‌های مختلف وب‌سایت معاونت توسعه مدیریت برنامه‌ریزی منابع دانشگاه نظرات سازنده خود را مطرح کردند.   
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

تنظیمات قالب