برگزاری ششمین برنامه هفته آموزش دانشگاه با عنوان کلینیک مشاوره دانش پژوهی در آموزش علوم پزشکی

مرکز مطالعات و توسعه آموزش ششمین برنامه هفته آموزش دانشگاه با عنوان «کلینیک مشاوره دانش پژوهی در آموزش علوم پزشکی» را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، مقارن با برگزاری برنامه‌های هفته آموزش در دانشگاه، برنامه ویژه با عنوان «کلینیک مشاوره دانش‌پژوهی در آموزش علوم پزشکی» با حضور اساتید صاحب‌نظر در این حوزه به ترتیب حروف الفبا دکتر هومن شهسواری، دکتر نسترن قطبی، دکتر عظیم میرزازاده با استقبال 252 عضو هیئت‌علمی روز یکشنبه مورخ دوم خرداد 1400 از ساعت 13، به‌صورت مجازی برگزار شد.
ابتدای جلسه با خوشامدگویی و توضیحات دکتر مافی نژاد در رابطه با فرایندهای دانش‌پژوهی آغاز شد و جلسه با مدیریت و صحبت های دکتر میرزازاده، دکتر شهسواری، دکتر قطبی و دکتر نسیمی ادامه یافت.
سپس دکتر میرزازاده در مورد آیین ­نامه معادل­ سازی امتیازات دانش‌پژوهی آموزشی در ماده 3 ارتقا توضیحاتی داد.
در ادامه دکتر شهسواری در مورد اینکه در دانش‌پژوهی در پی نوآوری و تغییر وضع موجود به وضع مطلوب هستیم و همچنین دکتر قطبی در خصوص روش های ارسال فرایندها و دکتر نسیمی درباره امتیازدهی فرایندهایی که در جشنواره مطهری رتبه کسب کرده یا قابل تقدیر شناسایی شده اند و نیاز به داوری قبل از جلسه کمیته دانش‌پژوهی نبوده و فرایند به طور مستقیم در کمیته مطرح و مشمول امتیازدهی می­گردد توضیح دادند.
در ادامه به سوالات متنوع شرکت کنندگان پاسخ داده شد و در نهایت جمع  بندی از مطالب ارائه شده، انجام شد.

کلمات کلیدی
فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب