برگزاری مراسم تودیع حسن رضانژاد و معارفه افشار عزیزی مسئولان پیشین و جدید حراست بیمارستان فارابی

مراسم تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید حراست بیمارستان فارابی با حضور مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی تهران در این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، مراسم تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید حراست این بیمارستان روز سه شنبه 11 تیر 1398 با حضور دکتر سید احمد رضایی، مدیر حراست دانشگاه،  دکتر سید حسین صدرالسادات، رئیس بیمارستان فارابی و جمعی از مسئولان حراست دانشگاه و  بیمارستان فارابی در دفتر ریاست این مرکز برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر سید حسین صدرالسادات ضمن خوشامدگویی به حاضرین از زحمات حسن رضانژاد، مسئول پیشین حراست بیمارستان فارابی تقدیر کرده و برای مسئول جدید حراست این بیمارستان در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه دکتر سید احمد رضایی نیز با قدردانی از زحمات مسئول پیشین حراست بیمارستان فارابی، تغییرات و جابجایی مسئولان حراست در سطح دانشگاه علوم پزشکی تهران را برای استفاده از تجربیات آن ها در سایر بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تابعه این دانشگاه دانست. دکتر رضایی همچنین از همکاری ریاست بیمارستان فارابی با مجموعه حراست این مرکز تشکر کرد.
در پایان این مراسم افشار عزیزی با دریافت حکم مسئولیت خود به صورت رسمی به عنوان مسئول حراست بیمارستان فارابی معرفی شد. همچنین با اهدای لوحی از زحمات مسئول پیشین حراست این بیمارستان تقدیر شد.
خبر و عکس: قاضی میرسعید
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب