برگزاری کارگاه آموزشی بدو ورود پرستاران بیمارستان شریعتی

پرستاران جدید بیمارستان شریعتی در کارگاه های بدو ورود شرکت کردند.

برگزاری کارگاه آموزشی بدو ورود پرستاران بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این کارگاه ها شنبه 30 مهر 1401 در سالن درس پزشکی هسته ای با حضور پرستاران جدید این بیمارستان برگزار شد. در این جلسه مهین سعیدی مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی ضمن خوشامد گویی به پرستاران، رسالت بیمارستان شریعتی را درمان با احترام و ایمن ، آموزش وپژوهش کارآمد در سایه حفظ کرامت انسان ها دانست. مدیر پرستاری بیمارستان شریعتی همچنین بر رعایت منشور حقوق بیماران تاکید کرد و آموزش به بیماران را از نکات بسیار با اهمیت بر شمرد.

در این کارگاه ها همچنین پرستاران جدید با اصول احیا بزرگسالان CPR ، محورهای نه گانه ایمنی بیمار، استاندارد های کنترل عفونت های بیمارستانی وسایل حفاظت فردی ، شستن دست ها و اطلاعات لازم در موارد نیدل استیک آشنا شدند. آموزش به بیمار و ثبت گزارش در پرونده، بهداشت محیط و اصول دفع پسماندهای بیمارستانی، اصول بهداشت حرفه ای و آتش نشانی ، استاندارد های بهبود کیفیت و اعتبار بخشی بیمارستان ها و مراقبت از زخم بستر  از دیگر مواردی بود که پرستاران جدید درباره آن آموزش دیدند.

 این کارگاه ها  به همت واحدآموزش دفتر پرستاری بیمارستان شریعتی برگزار شد. پرستاران شرکت کننده در این کارگاه ها گواهی این دوره آموزشی را دریافت خواهند کرد.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب