بیست و دومین جلسه از کلاس‌های آموزشی طرح توسعه همه‌جانبه رشد و تکامل دوران ابتدایی کودکی در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر بیست و دومین جلسه از کلاس‌های آموزشی طرح توسعه همه‌جانبه رشد و تکامل دوران ابتدایی کودکی ویژه داوطلبین سلامت منتخب را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، بیست دومین جلسهECD  (اولین جلسه در سال 98) با موضوع نحوه برقراری ارتباط سه‌شنبه 27 فروردین 98 با حضور داوطلبین سلامت منتخب در سالن اجتماعات شبکه برگزار شد.
دکتر مومنی، استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه سخن خود را با این جمله زیبا شروع کرد که 'روح پدرم شاد که به استادم گفت: فرزند مرا عشق بیاموز و دگر هیچ'، در مورد زبان عشق و انواع آن و عشق معنوی که آغازگر آن می تواند مادر باشد و از ابتدای دوران جنینی که فرزند را در بطن خود می پروراند شروع به سخن گفتن با فرزند خود می کند تا... ، سپس در مورد پایه ارتباطات، اینکه ارتباط یک هنر است، انواع گفتگو، بازخورد پیام، و چگونگی برقراری ارتباط موثر سخنان خود را سخنرانی کرد و به سوالات داوطلبین سلامت پاسخ داد.
در این جلسه آقای دکتر عباسی، رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص مولفه های لازم در برقراری ارتباط، وجود نقاط مشترک در بین افراد برای برقراری ارتباط موثر، مکان و زمان مناسب و استفاده از زبان بدن مطالبی عنوان کرد.
در پایان نیز پشتکوهی، کارشناس کودکان شبکه مروری بر نحوه ورود کودک 4 ماهه در این پروژه و دعوت مادران و ملاقات اولیه مادر و رابط در حضور مراقب سلامت مطالبی را بیان کرد.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز
 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تنظیمات قالب