بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی / سمینار فارابی، نماد توان علمی و حرفه ای اعضای گروه چشم پزشکی دانشگاه است

دکتر حیدر سیاتیری، فوق تخصص قرنیه و هیئت علمی بازنشسته گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان فارابی را با تعداد بالای اعضای هیئت علمی و دانش آموختگانش پاسخگوی بخش اعظم نیاز علمی، آموزشی و درمانی کشور در حوزه چشم پزشکی دانست .

روابط عمومی بیمارستان فارابی: دکتر حیدر سیاتیری، فوق تخصص قرنیه و هیئت علمی بازنشسته گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران سمینار سالیانه فارابی را نماد موقعیت تاریخی، اجتماعی و حرفه ای اعضای هیئت علمی و پزشکان پرتوان فارابی دانست و گفت: فارابی با تعداد بالای اعضای هیئت علمی و  دانش آموختگانش پاسخگوی بخش اعظم نیاز علمی، آموزشی و درمانی کشور در حوزه چشم پزشکی است . بدیهی است چنین مرکزی باید هرسال دستاوردهای علمی و آموزشی خود را در قالب یک همایش به سایر چشم پزشکان به ویژه دانش آموختگانش ارائه نماید.
دکتر سیاتیری در مورد نقش برگزاری سمینار فارابی افزود: برگزاری سمینارتاثیر قابل توجهی در بالا بردن سطح آگاهی و تعامل علمی بین دانش آموختگان فارابی داشته و فرصتی برای تبادل علمی و ارتقای دانش حرفه ای  آنان  فراهم می آورد.
وی در مورد روند کیفی برگزاری سمینار هم  اظهار داشت: سمینار در ابتدا به صورت محدود و در داخل بیمارستان برگزار می شد ولی با افزایش تعداد اعضای هیئت علمی، دستیاران و فلوشیپ ها سطح کیفی برگزاری سمینار نیز بالارفته  و در سالهای اخیر در ترازی بین المللی برگزار می شود.
دکتر سیاتیری تصریح کرد: فارابی با اعضای هیئت علمی و کارکنانش توان برگزاری مستقل و تغذیه علمی و آموزشی یک سمینار که از هرجهت در سطح عالی باشد را دارد .

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب