توسعه و گسترش امر ورزش در بین خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران

تأکید بر «توسعه امکانات ورزشی و رفاهی برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران»

مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای «اشاعه فرهنگ ورزش» آکادمی ورزشی تابستانه مجموعه ورزشی شهید چمران را نسبت به سال‌های قبل تقویت بیشتری کرده است.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، باتوجه‌به استقبال چشمگیر خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران از آکادمی ورزشی تابستانه مجموعه ورزشی شهید چمران؛ مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد امکانات مجموعه را تقویت و ان‌شاءالله برای سال‌های آینده تدابیر بیشتری را برنامه‌ریزی و عملیاتی کند.   
در حال حاضر این مجموعه در 8 رشته متنوع شامل؛ (فوتبال، والیبال، اسکیت، شطرنج، ژیمناستیک، تنیس، ایروبیک و شنا) در دو بخش دختران و پسران به فرزندان همکاران و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمات شایسته ارائه می‌دهد. 
رامین منصوری دانشجوی دکترای تربیت‌بدنی و مدیر آکادمی ورزشی تابستانه مجموعه ورزشی شهید چمران با تأکید بر اینکه افتخار این را دارم که با دانشگاه علوم پزشکی تهران همکاری می‌کنم؛ گفت: خیلی خوشحالم که مسئولان تربیت‌بدنی دانشگاه به من اعتماد کردند و می‌توانم در خدمت این مجموعه باشم. 
وی یادآور شد: در تابستان 1402 حمایت‌ها از آکادمی ورزشی تابستانه مجموعه ورزشی شهید چمران بیشتر بوده است و در این فرصت مغتنم از مسئولان مربوطه تشکر می‌کنم. 
وی تصریح کرد: بیش از 700 نفر در تابستان 1402 از خدمات آکادمی مجموعه ورزشی شهید چمران استفاده بهینه کرده‌اند که نسبت به سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است. امید دارم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران حمایت‌های خود را از ما دریغ نکنند تا ان‌شاءالله در سال‌های آینده بتوانیم تعداد بیشتری عضو بپذیرم و در اشاعه ورزش و کارآفرینی در ورزش پیشتاز در سطح ملی باشیم. 
در ادامه فائزه حقیقی سرپرست مجموعه از طرف کارگزار خاطرنشان کرد:  باید سیستم‌های سرمایشی سالن‌های آکادمی مجموعه ورزشی شهید چمران تقویت شود و در برخی از سالن‌های ورزشی هم نیاز به تهویه مناسب داریم. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب