دومین جلسه خودارزیابی عملکرد روابط عمومی بیمارستان‌ها و معاونت درمان برگزار شد

تأکید مدیر روابط عمومی دانشگاه بر استفاده یکپارچه از ظرفیت‌های روابط عمومی واحدها

دکتر ترابی در دومین جلسه خودارزیابی عملکرد روابط عمومی بیمارستان‌ها و معاونت درمان از برنامه‌های جدید در حوزه روابط عمومی دانشگاه خبر داد و تأکید کرد فعالیت‌های روابط عمومی باید با شور و احساس عمیق انجام شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه خودارزیابی عملکرد روابط عمومی معاونت‌ها و بیمارستان‌های دانشگاه روز سه‌شنبه 23 آذر 1400 با حضور مسئولان روابط عمومی بیمارستان‌ها و معاونت درمان در سالن جی 6 ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دکتر ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، ضمن تشکر از حضور مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه گفت: این نشست‌ها به برنامه‌های حوزه‌های مختلف دانشگاه در حوزه روابط عمومی هویت می‌بخشد و معرف عظمت و ارزش‌های دانشگاه است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم رسانه دانشگاه بتواند جریان‌های مناسب رسانه‌ای شدن علم در دانشگاه را به وجود بیاورد افزود: به‌زودی یک شبکه‌ جامع و کامل از همکاران روابط عمومی در سطح دانشگاه ایجاد می‌کنیم.

دکتر ترابی اظهار داشت: ما می‌خواهیم شایستگی های حرکت دانشگاه در مرزهای دانش و تمامی ابعاد فعالیت ها را از آن چیزی که اتفاق می‌افتد و آن چیزی که می‌خواهد اتفاق بیفتد را به تصویر و نمایش گذاشته شود. به‌عنوان‌مثال، قطب چشم‌پزشکی باید با تمام جنبه‌های چشم‌پزشکی از سلامت چشم تا تمام درمان‌هایی که می‌تواند در حوزه‌ چشم‌پزشکی در حال حاضر و تمام آن چیزی که می‌تواند در آینده اتفاق بیفتد را به تصویر بکشد که این نیاز به تلاش بیشتر دارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به اینکه فعالیت‌های روابط عمومی باید با شور و احساس عمیق انجام شود افزود: در حیطه فعالیت‌هایمان باید با افرادی که رؤیاهایی در حوزه علمی و کاری خود دارند، ارتباط برقرار کنیم که منشأ این رؤیاها در هر حوزه‌ای مشخص است، شما افرادی که پیشتاز در این عرصه هستند را می‌شناسید و این افراد صاحب اندیشه و نظرات خوبی برای آینده دارند و منابع ارزشمند ما هستند و باید اندیشه آن‌ها را به تصویر دربیاوریم و با مشارکت خودشان کامل کنیم. این کمترین کار ممکن در این حوزه است و اگر بخواهیم در شان دانشگاه باشد باید روی آن تمرکز بیشتری داشته باشیم و بازآفرینی کنیم.

وی افزود: بدین منظور برنامه‌های جدیدی باید طراحی شود و به آنچه داریم اکتفا نکنیم. این جلسات منشأ حرکت بزرگی است و انتظار داریم در جلسه ارزیابی آینده هریک از واحدها کلیپی که نمایانگر آینده کاری روابط عمومی بیمارستان‌ها است را به نمایش درآورند.

دکتر ترابی در ادامه گفت: در حوزه روابط عمومی دانشگاه نیز برای رسانه‌ای شدن دانشگاه اقداماتی انجام‌شده که برنامه‌ چهارساله روابط عمومی طراحی و در حال تدوین است و به‌زودی نیز در هیئت‌رئیسه دانشگاه ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پایه رتبه‌بندی و شهرت دانشگاه‌ها بر اساس رسانه‌ای شدن است و باید بتوانیم از ظرفیت‌های روابط عمومی واحدها به‌صورت یکپارچه استفاده کنیم و جهت‌گیری مناسب داشته باشیم.

در ابتدای برنامه کلیپی از عملکرد روابط عمومی دانشگاه در 80 روز اخیر پخش شد و در ادامه مسئولان روابط عمومی معاونت درمان، بیمارستان فارابی، بیمارستان امیراعلم، مجتمع بیمارستانی یاس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، بیمارستان بهارلو، بیمارستان آرش، بیمارستان شریعتی، بیمارستان قلب، بیمارستان رازی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده واحد روابط عمومی خود پرداختند و ارزیابی عملکرد آنان بر اساس شاخص‌های تخصصی داوران مورد بررسی قرار گرفت.

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

فیلم بردار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب