جلسه بررسی ارسال اسناد به سازمان های بیمه گر با حضور مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار شد

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تعامل مثبت و سازنده با سازمانهای بیمه گر و بارش افکار و هم اندیشی نسبت به برطرف نمودن مشکلات موجود دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور مالی دانشگاه، جلسه 14 تیرماه 1402، به منظور بررسی ارسال اسناد به سازمان های بیمه گر در ستاد مرکزی دانشگاه باحضور مدیر و معاون امور مالی، رئیس اداره درآمد دانشگاه و روسای حسابداری بیمارستان ها و داروخانه های دانشکده داروسازی و بیمارستانی برگزار شد.

در ابتدا مهناز طاهری پور مدیر امور مالی دانشگاه به اهمیت ارسال به موقع اسناد به سازمانهای بیمه گر و به تبع آن دریافت مطالبات بیشتر، که باعث کاهش بدهی و رشد و شکوفایی بیشتر دانشگاه را به دنبال خواهد داشت اشاره کرد.

مدیر امور مالی دانشگاه برنامه ریزی مطلوب و ارسال به موقع اسناد بیمه تامین اجتماعی را از اولویت های مهم واحدها در بحث ارسال اسناد به سازمان های بیمه گر دانست.

سپس مهدی سوری معاون مدیریت امور مالی دانشگاه در خصوص اهمیت پیگیری مطالبات و انجام صحیح و به موقع ارسال نامه ها به سازمان بیمه گر به نکاتی اشاره کرد.

در ادامه ساره دانشگر رئیس اداره درآمد مدیریت امور مالی دانشگاه، به لزوم ثبت به موقع اسناد در سامانه تعهدی دانشگاه و اینکه ملاک پرداخت های سازمانهای بیمه گر، ارسال نامه های قطعی است، افزود: این امر موجب تسریع در دریافت مطالبات دانشگاه از سوی سازمان های بیمه گر میشود.

در ادامه مشکلات و چالشهای موجود برای ارسال به موقع اسناد توسط روسای حسابداری مطرح شد.

محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب