جلسه توجیهی main cilinic برای کارمندان 4 گروه آموزشی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد

رئیس دانشکده دندانپزشکی تصریح کرد هیچ کاری بدون برنامه قابل پیشرفت نیست و دانشکده برای چهار سال آینده برنامه اجرایی دارد و با همت دکتر سیادت تقویم اجرایی طراحی و زمانبندی دقیق شده است.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی، جلسه توجیهی  main cilinic برای کارمندان چهار گروه آموزشی پریودانتیکس، اندودانتیکس، دندانپزشکی ترمیمی و پروتز با حضور دکتر امیر رضا رکن رییس دانشکده و دکتر حکیمه سیادت معاون آموزشی دندانپزشکی عمومی 18 تیر ماه 98 درآمفی تاتر 90 نفره دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.
 در این جلسه رئیس دانشکده تصریح کرد دانشکده دندانپزشکی طی ارزیابی جدید شانگهای رتبه 151-200 در دنیا و همچنین رتبه اول در کشوررا کسب کرده و این موفقیت با تلاشهای خانواده بزرگ دندانپزشکی بدست آمده است، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران جایگاه مهمی در کشور و دنیا دارد. وی همچنین افزود هیچ کاری بدون برنامه قابل پیشرفت نیست و  دانشکده برای چهار سال آینده برنامه اجرایی دارد و با همت دکتر سیادت تقویم اجرایی طراحی و زمانبندی دقیق شده است.
وی در ادامه گفت مدل آموزشی ما برای دانشجویان دکترا دندانپزشکی عمومی مدلی قدیمی است که باید این مدل آموزشی تغییر کند و هدف از این تغییر بالا بردن کیفیت آموزشی برای دانشجویان دوره دکترای عمومی است.
دکتر رکن در ادامه افزود از بهمن ماه 98 واحدهای مرتبط با بخش های پریودانتیکس، اندودانتیکس، دندانپزشکی ترمیمی و پروتز  ادغام شده و به صورت main cilinic ارائه میشوند.
وی گفت: این طرح در شورای آموزشی مطرح شده و تقریبا بیشترین رای موافق را کسب کرده و تاکید کرد برای اجرایی شدن این طرح تمام امکانات و تجهیزات  را فراهم میکنیم.
در ادامه دکتر سیادت درباره main cilinic توضیحات کاملی ارائه کرد و افزود دانشجویان سه روز کاری دریکی از بخش های پریودانتیکس، اندودانتیکس، دندانپزشکی ترمیمی و هستند و چرخش بین این چهار بخش را ندارند. وی افزود برای آموزش کارکنان کارگاه های توجیهی درهفته های آینده برگزار می شود.
خبرنگار و عکاس: حمیده ایزدی 
تهیه کننده:

تنظیمات قالب