جلسه شورای خیرین سلامت دانشگاه برگزار شد

معاون توسعه دانشگاه از برگزاری سومین همایش خیرین سلامت و حامیان دانشگاه علوم پزشکی تهران در دی ماه خبر داد.

به گزارش مدیریت امور مالی دانشگاه، جلسه شورای خیرین سلامت دانشگاه با حضور دکتر محمود بیگلر معاون توسعه دانشگاه، آزاده چترروز مدیر امور مالی، مدیرعامل خیرین سلامت استان تهران، معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور، دکتر بهادری، دکتر رضایی و دیگر اعضای کمیته کانون خیرین سلامت دانشگاه روز سه‌شنبه 24 آذر 94 در سالن شورای معاونت توسعه دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که به منظورانجام هماهنگی‌های لازم در راستای برگزاری باشکوه‌ سومین همایش کانون خیرین سلامت دانشگاه برگزار شد، دکتر بیگلر به همایش‌های قبلی خیرین و فضیلت امر خیر در دانشگاه اشاره کرد.
وی تصریح کرد: برگزاری این همایش‌ها با حمایت ریاست دانشگاه از سال 90 در دانشگاه علوم پزشکی تهران نهادینه شد. امسال نیز سومین همایش خیرین سلامت در 6 دی‌ماه 94 که مقارن با میلاد پیامبر اکرم (ص) می‌باشد برگزار خواهد شد.
معاون توسعه دانشگاه هدف از برگزاری این همایش‌ها را تجلیل از خیرین و حامیان دانشگاه و جذب افراد جدید در مجموعه دانست.
وی افزود: امسال برای اولین بار از رابطین خیرین در سازمان‌دهی امور خیر و رصد وقایع و نیازمندی‌های مختلف در واحدهای دانشگاه بهره گرفتیم.
 وی به رسالت بزرگ دانشگاه در فرهنگ‌سازی عمل خیر اشاره کرد و از رشد مشارکت‌های مردمی گفت و افزود: همکاری جمع کثیری از کارکنان دانشگاه با کسر-4 رقم آخر حقوقی و صرف این منبع در ساخت خانه‌های بهداشت در مناطق محروم از اثرات خیر کانون و فرهنگ‌سازی در دانشگاه است.
معاون توسعه دانشگاه برنامه پیشنهادی روز همایش را اعلام کرد و از اعضای کانون خواست تا بابیان نظرات و پیشنهادات کانون را در برگزاری هر چه بهتر همایش همراهی کنند.
در ادامه نشست اعضای کانون ضمن تشکر از زحمات دکتر بیگلر متولی کانون خیرین سلامت دانشگاه و مدیر امور مالی، دانشگاه علوم پزشکی تهران را بین سایر دانشگاه‌های کشور پیشرو در عمل خیر و مشارکت با خیرین دانستند و هریک نظرات خود را ابراز داشتند.
استفاده بیشتر از ظرفیت و مشارکت مردمی، دعوت از خیرین خارج از کشور، اطلاع‌رسانی در خصوص نیازهای دانشگاه در همایش، مشارکت و تعامل بیشتر نهادهای مردمی با دانشگاه و ... از پیشنهاداتی بود که در این جلسه مطرح شد.
قابل ملاحظه است سومین همایش تجلیل از خیرین و حامیان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور بیش از 700 نفر از خیرین در هفته وحدت در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود./ق
تهیه کننده:

تنظیمات قالب