جلسه مشترک گروه مدیریت بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت و کارشناسان مسئول بیماری‌های واگیر شبکه‌های بهداشت و درمان

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت با توجه به فراهم شدن درمان مخصوص هپاتیت C از حاضرین درخواست کرد، در جهت کشف بیماران مبتلا و معرفی آنها برای تشخیص و درمان بیماری اقدام لازم به عمل آورند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز چهارشنبه 28 آذر 97 جلسه مشترک گروه مدیریت بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت و کارشناسان مسئول بیماری‌‌های واگیر شبکه‌های بهداشت و درمان و کارشناسان گروه بیمارهای واگیر تابعه در سالن غدیر معاونت بهداشت برگزار شد.
در این جلسه با توجه به درمان موثر و حذف هپاتیت C در دستور کار قرار داشت، در این جلسه از کارشناسان مسئول برنامه هپاتیت شبکه‌ها و کارشناسان زنجیره سرما نیز دعوت به عمل آمده است.‌‌‌
‌دکتر علی نیک فرجام مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت با توجه به فراهم شدن درمان مخصوص هپاتیت C از حاضرین درخواست کردند در جهت کشف بیماران مبتلا به هپاتیت C و معرفی آنها جهت تشخیص و درمان بیماری اقدام لازم به عمل آورند. همچنین تاکید نمودند اطلاع رسانی به مراکز تشخیص و درمانی در شهرستان‌های اسلامشهر ، شهرری  و جنوب تهران مورد توجه قرار دهند.
در خصوص راهکارها و تمهیدات اتخاذ شده توسط کارشناسان حاضر بحث وتبادل نظر بعمل آمد.
در ادامه فاطمه رضی‌آبادی کارشناس بیماری‌های قابل پیشگیری با واکسن  از کارشناسان درخواست کرد، واکسیناسیون افرادی که به صورت مستمر خون اهدا می‌کنند با توجه به مکاتبات صورت گرفته پیگیری کنند، در ادامه سایر کارشناسان مسائل مربوط به برنامه‌های همیشگی بیماری‌های واگیر طرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.
خبرنگار و عکاس : اسماعیل استاجی

کلمات کلیدی
اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی

تنظیمات قالب