جلسه معاون توسعه و مدیر امور مالی دانشگاه با روسای حسابداری واحدها به مناسبت روز حسابدار برگزار شد

معاون توسعه دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت روز حسابدار بیان کرد: کارکنان حوزه مالی دانشگاه نقش قابل توجهی در مدیریت بهینه منابع و مصارف و اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع مدیریتی ایفا می کنند و سعی و تلاش این همکاران در ارتقا و دستیابی به اهداف دانشگاه از اهمیت بسزائی برخوردار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیریت امور مالی دانشگاه جلسه ای 15 آذر ماه 1400، به مناسبت روز حسابدار با حضور دکتر سید ابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، مهناز طاهری پور مدیر امور مالی دانشگاه، دکتر رامین رحیم نیا مدیر برنامه ریزی منابع مالی و بودجه دانشگاه و روسای حسابداری واحدهای تابعه دانشگاه، در سالن اجلاس دارالفنون ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار شد.

در ابتدا مدیر امور مالی دانشگاه پانزدهم آذر ماه روز حسـابدار را بهانه ای دانست تا خدمات ارزشمند همکاران حوزه مالی دانشگاه را ارج نهاده و این روز را فرصتی خواند تا تلاش صادقانه این عزیزان را در پیشبرد رسالت و برنامه های دانشگاه مورد تقدیر قرار دهد.

دکتر ذاکریان ضمن تبریک به مناسبت روز حسابدار بیان کرد: کارکنان حوزه مالی دانشگاه نقش قابل توجهی در مدیریت بهینه منابع و مصارف و اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع مدیریتی ایفا می کنند و سعی و تلاش این همکاران در ارتقا و دستیابی به اهداف دانشگاه از اهمیت بسزائی برخوردار است.

دکتر رحیم نیا ضمن تبریک روز حسابدار از همکاری و همدلی نیروهای حسابداری دانشگاه قدردانی کرد و گفت: اگر گشایشی در کارها رخ داده قطع به کمک شما عزیزان بوده و باعث افتخار است که در کنار شما حسابداران عزیز برای پیشبرد اهداف دانشگاه، قدم بر می داریم.

در ادامه مدیر امور مالی دانشگاه از پیشنهادها و راهکارهای روسای حسابداری واحدهای تابعه دانشگاه در خصوص رفع چالش های موجود ابراز رضایتمندی کرد و افزود: خوشحالم از اینکه همکاران دلسوز، متعهد و نکته سنجی دارم که می توانم در راه رسیدن به اهداف دانشگاه از تجربیات آنان بهره مند شوم.

 مدیر امور مالی دانشگاه در خصوص اهداف آینده مدیریت امور مالی دانشگاه اظهار داشت: ما در 6 محور برنامه های کاری را تعریف کرده ایم که از جمله مهم ترین این موارد می توان به جایگزین پروری و ارتقای توان مهارت علمی و عملی و همچنین طراحی و پیاده سازی الگوهای مبتنی بر مدیریت دانش به منظور ارتقای خدمات تخصصی و آموزشی کارشناسان حسابداری ، اشاره کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: روسای حسابداری واحدهای دانشگاه باید نسبت به انتقال تجربیات ارزشمند خود به نسل جوان، در راستای پرورش نیروهای با انگیزه، متعهد و متخصص در حوزه مالی تلاش کنند.

طاهری پور در ادامه به موضوعاتی در خصوص توسعه خدمات مبتنی بر وب در راستای استقرار دولت الکترونیک، حذف اسناد کاغذی، راه اندازی سیستم مرجوعی آنلاین" ریفاند"،  راه اندازی کامل باجه صندوق الکترونیک" کیوسک "، اجرای الزامات قانونی، افزایش جذب منابع مالی و ایده های خلق منابع جدید مانند اجرای بهای تمام شده در تمامی مراکز درمانی، آموزشی و پژوهشی ، برنامه ریزی جهت ارتقا به دانشگاه به نسل سوم و چهارم و یکسان سازی فرآیند های مالی در سطح دانشگاه، اشاره کرد.

در پایان، روسای حسابداری واحدها نقطه نظرات و مباحث خود را مطرح و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

محمد پسندیده
تهیه کننده:

محمد پسندیده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب