جلسه کمیته فناوری دانشگاه با حضور استاد دانشگاه سئول برگزار شد

جلسه کمیته فناوری دانشگاه به‌منظور تبادل تجربیات شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه با پروفسور کیم استاد دانشگاه ملی سئول و مدیر شرکت وایرومد برگزار شد.

گالری عکس
جلسه کمیته فناوری دانشگاه سه‌شنبه 31 فروردین 95 در سالن شورای ستاد مرکزی برگزار شد.
دکتر یونسیان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی در خصوص تشکیل این جلسه گفت: جلسه کمیته فناوری هرماه به‌منظور بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص امور فناوری دانشگاه از قبیل بررسی درخواست‌های تسهیلات و تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز رسیدگی به امور مراکز رشد دانشگاه برگزار می‌شود.
دکتر یونسیان ادامه داد: در جلسه‌ی امروز علاوه بر اعضای کمیته فناوری، معاون بین‌الملل دانشگاه نیز حضور داشتند.
وی افزود: با توجه به اینکه پروفسور کیم مدیرعامل شرکت بزرگ وایرومد و استاد برجسته‌ای درزمینهٔ مسائل علمی هستند و تجربیات خوبی درزمینهٔ شرکت‌های دانش‌بنیان دارند در ایران حضور داشتند لازم دانستیم در جلسه این ماه از تجربیات ایشان بهره‌مند شویم.
وی افزود: پروفسور کیم معتقد است استفاده از تجربیات شرکت‌ها و دانشگاه‌های کره که درگذشته نزدیک شرایط مشابه ما را داشته‌اند می‌تواند از آزمون‌وخطای مجدد جلوگیری کرده و در این زمینه موجب بالندگی فعالیت‌های فناورانه دانشگاه‌های ما شود.
در پایان این جلسه سؤال‌هایی از جانب حضار مطرح شد که پروفسور کیم به آن‌ها پاسخ داد. همچنین مباحث سودمندی مطرح گردید و دکتر خردمند معاون بین‌الملل دانشگاه نیز برای همکاری‌های دوجانبه بخصوص پذیرش دانشجو و انجام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک با دانشگاه‌های کشور کره اعلام آمادگی کرد.
توضیح اینکه، در جمع‌بندی جلسه، مطرح شد که دانشگاه علوم پزشکی تهران در کلیه زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری آمادگی همکاری‌های بین‌المللی با کشورهای دیگر را داشته و گسترش روابط بین‌المللی را به‌عنوان یکی از اهداف مهم خود می‌داند.

خبر: مقدم
عکس: باقرزاده

فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم

تنظیمات قالب