دانشگاه علوم پزشکی تهران حائز رتبه دوم رویداد ملی کرونا روایت شد

از میان هشت هزار اثر ارایه شده در رویداد ملی «کرونا روایت»، دانشگاه علوم پزشکی تهران، به دلیل ارائه آثار ارزنده در بخش آموزش همگانی، حائز رتبه دوم کشور شد. همچنین دو جایزه ادبیات در بخش های "داستان کوتاه و روایت" به پرستار و کارمند بیمارستان ضیائیان تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، در مراسم اختتامیه رویداد ملی کرونا روایت، که دوشنبه 25 اسفند 1399 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، از برگزیدگان رشته های مختلف این رویداد قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین از مقام شامخ شهدای مدافع سلامت، نمایندگانی از جامعه پزشکی و کادر درمان، و برگزیدگان بخش های مختلف کرونا روایت تجلیل شد.

در این مراسم، دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل تلاش در آموزش همگانی جامعه، رتبه دوم را کسب کرد. همچنین صفیه افضلی کارمند بیمارستان ضیائیان (رتبه سوم داستان کوتاه) و پروانه خوشدل، پرستار بیمارستان ضیائیان (رتبه سوم روایت) نیز رتبه سوم ادبیات را از آن خود کردند.

رویداد ملی کرونا روایت در ده شاخه طراحی و اجرا شد و با جمع اوری بیش از8 هزار اثر ارسالی در این حوزه ها ده کتاب از آثار منتخب به چاپ رسید که نقش مهمی درمستندسازی تاریخ کرونا و اتفاقات پیرامونی آن داشته است.

 

آموزش همگانی

 

 

رتبه

ارگان های منتخب

 

خانم دکتر نصیری

اول

اداره کل سلامت شهرداری

 

آقای دکتر ترابی

دوم

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

خانم کریمی

سوم

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 

ادبیات

 

 

رتبه

بخش

نام و نام خانوادگی

 

بیمارستان ضیائیان

سوم

داستان کوتاه

خانم صفیه افضلی/

(کارمند بیمارستان ضیائیان)

 

پرستار- بیمارستان ضیائیان

سوم/ مشترک

روایت

پروانه خوشدل/

(پرستار، بیمارستان ضیائیان)

 

نسیم  قرائیان
تهیه کننده:

نسیم قرائیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب