دعوت دکتر مهدی ابراهیمی از دانشجویان و اساتید دانشگاه برای شرکت در سومین کنگره و نمایشگاه محصولات زیست پزشکی و صنایع وابسته

سومین کنگره و نمایشگاه بزرگ محصولات زیست پزشکی و صنایع وابسته (ایران بایو) ۱۷ تا ۱۹ خردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر مهدی ابراهیمی در این خصوص گفت: با توجه به برپایی تورهای دانشجویی، بازدید از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، معرفی طرح‌های حمایتی از ایده ها و طرح‌های نوآورانه این کنگره و رویداد ملی و همچنین تسهیلات و امتیازاتی که برای دانشجویان و اساتید دانشگاه ها در نظر گرفته شده است، می تواند شرایط ویژه ای را برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی فراهم کند.
وی افزود: سومین کنگره و نمایشگاه بزرگ محصولات زیست پزشکی و صنایع وابسته (ایران بایو) با هدف معرفی توانمندی و دستاوردهای محققان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف علوم زیستی و پزشکی، توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی کشور و با همکاری سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سایر انجمن‌های زیست پزشکی برگزار می شود که این افتخار ملی و بزرگی برای کشور است. به خصوص اینکه عموما دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این رویدادها حضور فعال داشته و دست آوردهای خود را معرفی می کنند.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه در ادامه از اعلام آمادگی این معاونت در صورت استقبال دانشجویان و اساتید برای حضور در کنگره و نمایشگاه گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه می تواند برای رفت و برگشت دانشجویان و اساتید سرویس حمل و نقل در نظر بگیرد و علاقه مندان برای ثبت نام و اعلام آمادگی حضور می توانند به مدیریت امور دانشجویی مراجعه کنند.
 از دیگر اهداف این رویداد، تقویت و تسهیل تبادل فناوری، حمایت و حفاظت از عرضه فناوری و دانش فنی بهره‌گیری از فنون تجاری سازی و رونمایی از جایزه ویژه ایران بایو با در نظر گرفتن امتیاز برای دانشجویان و اعضای هیات علمی بخشی است.
علاقه مندان به حوزه‌های زیست فناوری پزشکی، ژنتیک، ویروس‌شناسی، میکروبیولوژی، زیست شناسی علوم آزمایشگاهی، اپیدیمولوژی، هماتولوژی، بانک خون و ... از مخاطبان اصلی این رویداد هستند و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت کنگره مراجعه کنید.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب