به پاس گرامیداشت مقام معلم و استاد

دفتر امور ایثارگران با حضور در بیمارستان دکتر شریعتی و مرکز قلب تهران با اساتید ایثارگر این دو مرکز دیدار کرد

همزمان با سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم واستاد، به همت دفتر امور ایثارگران دانشگاه از تلاش های اساتید هیأت علمی ایثارگر بیمارستان دکتر شریعتی و مرکز قلب تهران با اهدای گل قدردانی شد.

در این دیدار صمیمانه علاوه بر دکتر مقیمی مدیر  دفتر امور ایثارگران دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین دکتر غفاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر پورمحمدیان مدیر ستاد شاهد و ایثارگر، دکتر حجازی از کارشناسان دفتر امور ایثارگران نیز حضور داشتند وبا اساتید ایثارگر این دو مرکز دیدار و گفتگو شد.
در این دیدار دکترسروش رئیس بیمارستان شریعتی اظهار امیدواری کرد دانشجویان امروز که اساتید جوان آینده خواهند بود اساتید گران قدری که بدون وقفه و با عشق و علاقه مشغول انجام وظیفه هستند را  الگو و سرمشق خود قرار دهند. 
وی بیمارستان را عبادتگاه دانست  و خدمت در آن را عبادت.
وی در ادامه  به عملکرد بخش های مختلف بیمارستان که بطور شبانه روزی در خدمت مردم هستند  اشاره کرد و افزود: بیمارستان شریعتی در ایام نوروز  تعداد قابل توجه ای بیمار را  از سرارسر کشور پذیرش کرد.

حجت الااسلام غفاری با بیان این نکته که اگر آدميان و تمدن بشری در سلسله علل و عوامل متعدد خود را وام دار ومرهون یک عامل اساسی بدانند، بی شک آن عامل آموزگاران واساتيدي هستند گفت: همگی خوشه چین خرمن دانش و خرد اساتید هستیم.
مدیر امور ایثارگران خاطر نشان کرد: انسان هایی که با عمل نام خود را در جرگه معلمان ثبت کردند، رهرو راه انبیاء اند و به سان آنان با زدودن ظلمات جهل و نادانی، ایمان را در لوح جان جاری می سازند. به راستی که اینان با تحمل رنج در اعطای گنج علم و دانش صبورانه رسالت الهی خود را به مقصود می‏ رسانند.
وی خاطر نشان کرد: بدون تردید اساتید دانشگاه و بویژه اساتید ایثارگر  در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نام‌گذاری شده است بیش از گذشته طلیعه دار عرصه عزم و اراده و کار و تلاش خواهند بود اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه است .
شایان ذکر است در این برنامه از اساتید ایثارگر بزرگوار بیمارستان دکتر شریعتی همچون دکتر طهماسبی، دکترسروش، دکتر جمشیدی، دکتر قدسی و از اساتید بزرگوار ایثارگر مرکز قلب تهران دکتر شیرزاد، دکتر کریمی، دکتر سالاری فر، دکتر برومند و دکتر پورحسنی تشکر و قدردانی شد./ق


خبر: اسماعیلی
عکس : گلمحمدی

کلمات کلیدی
زهرا  اسمعيلي - عکس
تهیه کننده:

زهرا اسمعيلي - عکس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب