دوره آنلاین آموزشی سامانه های نوین دارو رسانی برگزار می شود

انجمن علمی دانشجویان داروسازی ایران (IPhSA) با حمایت شرکت نانو دارو، دوره آموزشی «سامانه های نوین دارورسانی» را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این دوره در روزهای 14 تا 23 تیرماه 1400 و در قالب 7 وبینار آموزشی با تدریس مدرسان مجرب و سرشناس از دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیران شرکت نانو دارو برگزارخواهد شد.
استفاده از تکنولوژی‌های جدید دارو رسانی در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته است و سهم قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌های حوزه سلامت را به خودش اختصاص داده است. در این دوره از زبان متخصصین شرکت نانودارو که شرکتی پیشرو در زمینه سامانه‌های نوین دارورسانی در ایران و منطقه اوراسیا است، به صورت کاربردی با این تکنولوژی‌ها آشنا می شوید.
از مزایای حضور در این دوره می توان به یادگیری مباحث کاربردی در این حوزه از زبان متخصصان با تجربه، حل چالش و تکالیف هفتگی، امتحان پایان دوره به منظور ارزیابی اطلاعات شرکت کنندگان، دریافت گواهی پایان دوره معتبر از شرکت نانو دارو و ایفسا و فرصت جذب و استخدام اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره می‌توانند به نشانی اینجا مراجعه کرده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شناسه تلگرامی IPhSA@ ارتباط برقرار کنند.
برای دریافت پوستر دوره آموزشی بالا، اینجا کلیک کنید.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب