دکتر ابراهیمی: برای ارتباط موثر و به موقع با دانشگاهیان بایست برنامه های اطلاع رسانی متنوعی داشته باشیم

جلسه شورای مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع بررسی گزارش عملکرد مدیریت ها و برنامه ریزی اردوی نودانشجویان ورودی بهمن برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر مهدی ابراهیمی با تبریک ایام ماه رجب و آرزوی توفیق بهره مندی از فضائل این ماه گفت: ماه رجب و شعبان ماه های تزکیه نفس و آمادگی انسان برای استقبال از ماه مبارک رمضان است که امیدوارم دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران از فضائل معنوی این ایام بزرگ بهره مند شده و دعاگوی همدیگر باشیم.
وی برنامه های مدیریت ها تا پایان سال جاری را مهم دانست و افزود: گزارش ها باید به صورت مدون و با تصاویر مطلوب باشد که بتوان در زمان نیاز به ارائه گزارش از آن استفاده کنیم و همچنین بایست برنامه های آتی مدیریت ها به صورت ماهانه گزارش آنها پیگیری و ثبت شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی ارائه گزارش های واقع و صحیح به دانشجویان را امری فرهنگی دانست و گفت: به دلیل علاقه مندی و دغدغه مندی روسا و مدیران در برخی از مراکز دانشگاهی نظیر بیمارستان ها، معاونت ­ها، دانشکده ­ها و ... برنامه های فرهنگی، تربیت بدنی و اجتماعی بسیاری انجام می شود که کارهای بزرگی است که جای تقدیر و قدردانی دارد، اما گزارش آنها بایست در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به صورت یکجا تجمیع شود.
دکتر ابراهیمی استفاده از امکانات و ظرفیت فضاهای مجازی را مهم دانست و افزود: برای ارتباط موثر و به موقع با دانشجویان و دانشگاهیان بایست برنامه های اطلاع رسانی متنوعی داشته باشیم تا همه دانشگاهیان از فعالیت های مدیریت های معاونت به نحو مطلوب خبردار شوند. وی از مدیران خواست در شبکه های اجتماعی فعالیت بیشتری داشته باشند و راه های اطلاع رسانی به دانشجویان و مخاطبان برنامه های معاونت را معرفی کنند.
مرتضی عبدالوند مدیر توسعه منابع و پشتیانی معاونت با ارائه گزارش فعالیت های 9 ماه گذشته واحدهای تدارکات، مالی، اداری، فنی و مهندسی، خدمات، تاسیسات، انبار و ... این مدیریت که بسیار متنوع و مفصل بود، وضعیت تعداد خدمات ارائه شده هر واحد را بر شمرد و از مدیران خواست تا در استفاده از بودجه و امکانات موجود صرفه جویی کرده و همچنین برنامه های از پیش تعیین شده را برای بهبود ارائه خدمات به این مدیریت ارسال کنند.
سپس برنامه ریزی اردوی دانشجویان نو ورود توسط دکتر افضل شمسی ارائه شد و در ادامه مدیران به گزارش عملکرد واحدها پرداختند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

تنظیمات قالب