دکتر احمدی نیک: بخش اربیت و جراحی ترمیمی بیمارستان فارابی در حد آخرین استانداردهای بین المللی است

رییس بخش جراحی ترمیمی چشم دانشگاه جرج تاون آمریکا با حضور در بیمارستان فارابی از امکانات بخش اربیت و جراحی ترمیمی این مرکز دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، بخش اربیت و جراحی ترمیمی چشم این بیمارستان از روز یکشنبه 19خرداد1398 به مدت یک هفته  میزبان دکتر نریمان احمدی نیک، رییس بخش اوکولو پلاستی ( جراحی ترمیمی چشم) دانشگاه جرج تاون امریکا بود. 
دکتر نیک در گزارش صبحگاهی و ژورنال کلاب بخش اربیت حاضر شد و در مورد آخرین روش های جراحی ترمیمی چشم توضیح داد و با اعضای هیئت علمی این بخش تبادل نظر کرد.
وی همچنین روز دوشنبه 20خرداد98 در کنفرانس هفتگی گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با عنوان «Reconstruction Ptosis Repair Socket» سخنرانی کرد و به سوالات اعضای هیئت علمی و دستیاران پاسخ داد.
رییس بخش اوکولوپلاستی دانشگاه جرج تاون روز  سه شنبه 21خردادنیز در اتاق عمل چهار بیمارستان فارابی به همراه یکی از اعضای هیئت علمی بخش اربیت جراحی مشترک انجام داد. 
دکتر نیک در گفتگویی بخش اربیت و جراحی ترمیمی بیمارستان فارابی را در حد آخرین استانداردهای بین المللی توصیف کرد و گفت: با تبحر همکاران جراح و دستیاران و پرسنل اتاق عمل و هماهنگی آنان کار به صورت حرفه ای انجام می شود. اعمال جراحی بسیار خوبی دربیمارستان فارابی انجام می شود که در حد بین المللی است و نشانه مهارت بالای پزشکان ایرانی است .
وی اظهار امیدواری کرد که با رفع تحریمها و  موانعی که برای ورود تکنولوژی های جدید وجود دارد، بتوان تعاملات علمی را بیشتر کرد و جراحی های پیشرفته تری را در کشور انجام داد .
خبرنگار و عکاس: حمیده امیدوار
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب