مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید بیمارستان امیراعلم

دکتر توکلی از انتقال قریب‌الوقوع بخش گوش و حلق و بینی به ساختمان شماره دوی بیمارستان امیراعلم خبر داد

رییس پیشین بیمارستان امیراعلم، پیشرفت و موفقیت بیمارستان امیراعلم را درگرو مساعدت و همکاری تک‌تک اساتید، دستیاران و کارکنان سطوح مختلف آن دانست.

گالری عکس
در مراسم قدردانی از زحمات رییس پیشین و معارفه رییس جدید مجتمع بیمارستانی امیراعلم که صبح روز دوشنبه ششم اردیبهشت سال 95 در این بیمارستان برگزار شد، دکتر توکلی رییس پیشین این بیمارستان، اقدامات انجام‌شده در دوره 30 ماهه ریاست خود در این مرکز را حاصل همکاری و مساعدت یکایک همکاران در سطوح مختلف خواند و گفت: بهسازی بخش داخلی، بازسازی CCU و ICU، افزایش تعداد تخت‌های ICU، بهسازی پاویون دستیاران و پرستاران و بهینه‌سازی بخش‌های جراحی ازجمله این اقدامات بود.
وی از انتقال بخش گوش و حلق و بینی به ساختمان شماره دوی بیمارستان امیراعلم خبر داد و گفت: انشاء الله طبق برنامه هیئت‌رئیسه تا پایان خرداد این کار انجام می‌شود. همچنین بهسازی چهار طبقه بیمارستان مروستی که به اینجا اهداشده و دریافت مجوز کلینیک ویژه برای سه‌طبقه از آن، از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شد.
دکتر توکلی یکنواختی و هماهنگی اساتید، دستیاران و کارکنان بیمارستان امیراعلم را در میان دیگر بیمارستان‌های دانشگاه، یک ویژگی مشخص و برجسته دانست و در ادامه افزود: با تلاش همه همکاران، در بحث اعتباربخشی رتبه اول را کسب کردیم و در تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان ازجمله آندوسکوپی، دیالیز، رادیولوژی و گوش و حلق و بینی احساس منحصربه‌فردی داشتم.
خبرنگار: زهرا صادقی
عکاس: جمشید ربیعی

تهیه کننده:

تنظیمات قالب