دکتر ذاکریان: دغدغه مادران شاغل، با ایجاد مهدکودک در آینده نزدیک، برطرف می‌شود

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه، با اشاره به دغدغه پرستاران شاغل در دانشگاه در نگهداری از فرزندان خود، از راه‌اندازی مهدکودک در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر سیدابوالفضل ذاکریان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سیدابوالفضل ذاکریان معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در حاشیه جشن روز پرستار، بابیان اینکه ایجاد مهدکودک در دانشگاه در راستای سیاست‌های فرزندآوری و ازدیاد جمعیت کشور است افزود: ازآنجاکه بخش عمده  قشر پرستار دانشگاه را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و بحث فرزندآوری و ازدیاد جمعیت جز سیاست‌های کشور است، راه‌اندازی مهدکودک در دستور کار قرار دارد.
دکتر ذاکریان یکی از مسائل همکاران را نگهداری فرزندان در شرایط و مکان‌ها مناسب دانست و گفت: براساس تصمیمی که در دانشگاه گرفته شد؛ مهدکودک سازمان مرکزی با همه امکانات لازم ایجاد می‌شود که همکاران بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به مراحل ایجاد این مهدکودک گفت:  طراحی‌های آن انجام و ساختمان آن نزدیک دانشگاه درنظر گرفته‌شده درحال آماده‌سازی مقدمات آن هستیم و امیدوارم زودتر از 6 ماه آینده به نتیجه برسد و همکاران بتوانند از آن استفاده کنند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

فیلم بردار
تدوین گر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب