دکتر عزیزی: افتخار می‌کنیم خادم زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) در حوزه سلامت هستیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه همایش ارائه خدمات سلامت در زیارت اربعین که به‌منظور «تقویت هماهنگی بین‌بخشی و انسجام و هم‌افزایی میان گروه‌های ارائه‌کننده خدمات سلامت و دستیابی به راهکارهای مواجهه با نقاط بحرانی حوزه سلامت» برگزار شد؛ دکتر عزیزی مسئول موکب درمانی چهل‌گانه حضرت مهدی (عج) با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین از اوایل سال 1390 شروع شده است؛ گفت: الحمدلله با همکاری کادر درمان همه‌ساله در مسیر نجف تا کربلا، چهل موکب درمانی دایر می‌کنیم.
وی یادآور شد: باتوجه‌به تمام محدودیت‌ها و پاندمی بیماری کرونا که در سال‌های گذشته شاهد بودیم اما با توکل به خداوند متعال و برکت آقا امام حسین (ع) و عنایت خاص امام زمان (ع)، بر حسب وظیفه موکب‌های درمانی را در کشور عراق برپا کردیم.  
وی با بیان اینکه افتخار ما این است که خادم این زائران در حوزه سلامت هستیم، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم به زائران خدمات درمانی ارائه دهیم و به طور مثال پای زائری که نیاز به درمان را التیام بخشیم احساس می‌کنیم که تاول پای حضرت رقیه (س) را درمان کرده‌ایم به‌طورکلی همه دوستان و همکاران با این نیت وارد کار می‌شوند.  
مسئول موکب درمانی چهل‌گانه حضرت مهدی (عج) ادامه داد: در طی چند سال گذشته به این نتیجه رسیدیم که راه رسیدن به آقا اباعبدالله الحسین (ع) باتوجه‌به تمام سختی‌ها اما شیرینی خاص خودش را دارد و همیشه به هدف رسیدیم و ارائه خدمت به زائران برای ما همیشه شیرین بوده است. 
انتظار داریم مردم عزیز کشورمان که برای زیارت اربعین تشریف می‌آورند واکسن کرونا (دوز یادآور) را تزریق و به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی توجه کنند. 
از عزیزانی که علاقه‌مند به خدمت در موکب‌های چهل‌گانه هستند از آن‌ها استقبال می‌کنیم، بستر برای خدمت‌رسانی به زائران آماده است. 
 
کلمات کلیدی
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب