دکتر علامه: افزایش توانمندی فراگیران با استفاده از روش‌های نوین آموزشی در دستور کار قرار دارد

معاون آموزشی دانشگاه، بر اهمیت آموزش‌های مبتنی بر توانمندی، براساس تکنولوژی‌های روز در دانشگاه تأکید کرد.

دکتر علامه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه، در حاشیه جشن روز پرستار با تأکید بر بررسی کریکولوم های آموزشی دانشگاه گفت: آنچه در معاونت آموزشی، هدف‌گذاری شده رسیدن به  آموزش مبتنی بر توانمندی‌ است.  یکی از ملزومات رسیدن به این هدف،  بررسی کریکولوم های آموزشی است که در نقاط مختلف دانشگاه براساس  آن برنامه‌ریزی، تدریس، پایش و ارزشیابی‌ها صورت می‌گیرد.
دکتر علامه با تأکید بر افزایش توانمندی فراگیران گفت:  لازم است توانمندی که فراگیران به دست آوردند را احصا و پایش کنیم و به همین دلیل نیاز داریم مراکز مهارت‌های بالینی را تقویت کنیم و به سمت آموزش‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین مانند VR  و AR و همچنین مدل‌های مختلف حیوانی و مانکن حرکت کنیم.
معاون آموزشی دانشگاه بر ضرورت آموزش  ایمن و مناسب به دانشجویان تأکید کرد و گفت: در این راستا لازم است ارزیابی‌های مختلفی از دوره‌ها، اساتید و  فراگیران مدنظر قرار گیرد  تا بتوانیم به این  هدف مهم برسیم.
دکتر علامه با اشاره به اجرای 70 برنامه عملیاتی در معاونت آموزشی دانشگاه گفت:  حدود  70 برنامه عملیاتی در حوزه آموزش دانشگاه تدوین‌شده که سعی می‌کنیم به همه آن‌ها برسیم و فراگیران توانمندی را در راستای مسئولیت پاسخگویی اجتماعی دانشگاه تربیت کنیم تا بتوانند سلامت جامعه را تضمین کنند.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

فیلم بردار
تدوین گر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب