هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان برگزار می شود

دکتر منصف: در هیچ جای دنیا جشن های دانشجویی توسط دانشگاه ها انجام نمی شود بلکه خود دانشجویان برگزار کننده هستند

مسئول دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده بهداشت،تاکید کرد، تصمیمات نهایی برای برگزاری جشن یکپارچه باید منسجم، یکپارچه و موشکافانه اتخاذ شود.

 دکتر حمیدرضا منصف اصفهانی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دفتر ارتباط با دانش آموختگان، دکتر حمیدرضا منصف مسئول دفتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده داروسازی، در نخستین جلسه هم اندیشی برگزاری هشتمین جشن یکپارچه دانش آموختگان با دانشجویان و نمایندگان دانشکده های دانشگاه که دوشنبه 30  خرداد ماه 1401 با حضور مسئولین و کارشناسان دفاتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده های تابعه و جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات این دفترتشکیل شد، گفت: در هیچ جای دنیا جشن های دانشجویی را دانشگاه ها برگزار نمی کنند بلکه خود دانشجویان و با هزینه ی خود این جشن ها را برگزار می کنند.
وی تصریح کرد: دفتر ارتباط با دانش آموختگان در تمام دنیا یک موسسه مستقل است که متاسفانه در کشور ما به دلایلی وابسته به دانشگاه است که با شرایط کنونی تحمیل تمامی هزینه های برگزاری این جشن به دوش این دفتر و دانشگاه که کار آموزشی و پژوهشی به عهدار دارد دور از انتظار است و به نظرم دانشجویان برای ثبت چنین روزی در دفتر زندگیشان متقبل این هزینه ها خواهند شد.
دکتر منصف در ادامه گفت: در بسیاری از سمینارها شرکت های دارویی، مواد خوراکی، تجهیزات آموزشی و دوره های تخصصی برای تبلیغ محصولات خود درصد زیادی از هزینه ها را پرداخت می کنند. در این جشن هم می توانیم از این روش استفاده کنیم.
وی خطاب به نمایندگان دانشجویان گفت: یادتان باشد اینجا دانشگاه علوم پزشکی تهران است و به عنوان دانشگاه مادر زیر ذره بین منتقدین. پس نباید بی فکری در طریقه انجام کارها صورت گیرد که موجب زیر سوال رفتن دانشگاه شود.
دکتر منصف در پایان خاطر نشان کرد: من و تمامی مسئولین دانشگاه سعی می کنیم در کنار شما و به بهترین نحو این جشن را برگزار کنیم و موجبات شادی شما را فراهم آوریم.

فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب