دیداروگفت وگوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و مدیر بیمارستان شریعتی

دکترابراهیمی و دکتر برکتی به همراه مسئولانی از معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه و بیمارستان شریعتی پیرامون برنامه های همکاری، دیداروگفت و گو کردند.

دیداروگفت وگوی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و مدیر بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتر مهدی ابراهیمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه به همراه امین نصیری معاون مدیر تربیت بدنی دانشگاه و دکتر فرهاد حبیبی معاون مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه، در جلسه ای که دوشنبه 30 آبان 1401 در این بیمارستان برگزار شد، با دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان شریعتی، دکترسحرتوکلی معاون آموزشی این بیمارستان، چند تن از اعضای هیات علمی و مسئولان تربیت بدنی این بیمارستان دیدار و گفت و گو کردند.

 در این دیدار دکتر برکتی ضمن خوشامد گویی، به ویژگی های خاص بیمارستان شریعتی اشاره کرد وگفت: با توجه به این که این بیمارستان دارای خدمات منحصر به فردی است و از اساتید ملی و بین المللی برخوردار است، وزارتخانه نیز از این بیمارستان انتظارات بیشتری دارد. مدیر بیمارستان شریعتی در ادامه با اشاره به همکاری های بیمارستان و معاونت فرهنگی دانشجویی، این ارتباطات را بسیار نزدیک توصیف کرد و پیگیر های معاون آموزشی بیمارستان را در افزایش رضایتمندی دانشجویان موثر دانست. مدیر بیمارستان شریعتی همچنین ابراز امیدواری کرد: این جلسه و گردهم آیی بتواند برکات خوبی برای بیمارستان داشته باشد.

در این جلسه همچنین دکتر سحر توکلی معاون آموزشی بیمارستان شریعتی با اشاره به بهینه سازی فضای پاویون های دستیاران و افزایش رضایتمندی آنان، درباره برخی کمبود های رفاهی و امکانات پاویون ها با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه گفت و گو کرد.

دکتر ابراهیمی نیز در این جلسه بر یافتن راهکارهای موثر برای نزدیک تر شدن به دانشجویان اشاره کرد وگفت: البته خیلی از مسایل مالی نیستند و امیدواریم بتوانیم به مسیری که باید در آن باشیم نزدیک ترشویم.

 در این جلسه همچنین اعضا درباره برنامه های ورزشی بیمارستان و همچنین احداث سوله ورزشی سرپوشیده در محوطه بیمارستان تبادل نظر و گفت و گو کردند.

پس از این دیدار، مسئولان از محل احداث سوله ورزشی و همچنین خوابگاه های دستیاران بازدید کردند. در این بازدید دکتر ابراهیمی با چند تن از دستیاران درباره امکانات رفاهی صحبت کرد.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب