برگزاری مراسم گرامیداشت روز کارمند در بیمارستان سینا

رئیس بیمارستان سینا؛ یکی از صفات ویژه یک کارمند خدا ترسی اوست

مصادف با هفته دولت، دوشنبه 6 شهریورماه سال 1402مراسم گرامیداشت روز کارمند در بیمارستان سینا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، در این مراسم، دکتر محمدتقی طالبیان، رئیس بیمارستان، دکتر محمدکاظم آقامیر، قائم مقام بیمارستان، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان بیمارستان، دکتر محدثه آزادواری، معاون پژوهشی و مهندس داود پناهی، مدیر و مینا نجفی، مدیر پرستاری حضور یافتند.

در این مراسم دکتر طالبیان ضمن تبریک روز کارمند بیان داشت: خدا ترسی یکی از مهم ترین صفات پسندیده است که هر فردی در زندگی باید به آن پایبند باشند و در تمامی کارها باید خدا را مد نظر قرار داد و یکی از صفات ویژه یک کارمند نیز خدا ترسی اوست و اخلاق نیکو و صداقت نیز از دیگر صفات مهمی است که کارمندان باید از آن برخوردار باشند تا با همت و توکل به خداوند به اهداف خود برسند و همچنین در مسیر تعالی اهداف بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی تهران گام بردارند.

رئیس بیمارستان سینا در ادامه افزود: انتظاری که از مدیران و مسئولان بیمارستان در هر رتبه شغلی می رود جانشین پروری است هنر یک مدیر و مسئول در هر مرتبه ای، جانشین پروری است. در بیمارستان سینا مسئولان لایق بسیاری حضور دارند که انتظار می رود جانشینیان لایقی را نیز پرورش دهند.

دکتر طالبیان در خاتمه سخنان خود از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی و ابراز امیدواری کرد که ان شاء الله در کنار هم بتوانیم لبخند رضایت را بر روی لبان بیماران و مراجعه کنندگان بیمارستان بیاوریم.

در ادامه مراسم، مهندس پناهی ضمن قدردانی از همکاران و کارمندان بیان داشت: من دست یاری به سوی شما دراز می کنم و از شما می خواهم ما را از پیشنهادات ارزنده خود محروم نفرمائید. نظرات شما در سطح کمیته های مربوطه مطرح خواهد شد تا ان شاء الله در مسیر ارتقای بیمارستان نتیجه مطلوبی حاصل شود. بر حسب وظیفه ساعاتی ویژه ملاقات عمومی تعیین شده است و درب اتاق من با احترام و تواضع همیشه روبه شما باز است.

حجت الاسلام عبدی پیش نماز بیمارستان نیز از خوش رویی و برخورد مناسب همکاران بیمارستان سینا با مراجعه کنندگان قدردانی کرد.

در این مراسم به تکریم 6 تن از کارمندان بازنشسته سال گذشته پرداخته شد و همچنین از 25 نفر کارمند نمونه سال 1402 با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی به عمل آمد. همچنین به نفرات اول همکاران شرکت کننده در دوره های آموزشی جوایزی تعلق گرفت و ثبت عکس یادگاری حسن ختام این مراسم بود.

اسامی کارمندان بازنشسته تکریم شده سال 1401

کویومرث باباجان زاده

ابوالفضل پورخلیلی

بیتا خلیلیان

مریم کوچک نژاد

مجید ناصری گنجه

منیر نیکوسخن

 اسامی کارمندان نمونه سال 1402

 کارمندان نمونه واحدهای اداری و پشتیبانی

غلامرضا احمدوند

الهام پناهی

لیلا حسینی نژاد

فاطمه صدراپور

مرضیه عراقی

شبنم کاویانی

فاطمه کریمی

ام البنین نوری

سعید هجرانی

کارمندان نمونه واحد آزمایشگاه

سمانه اوتادی

فرحنار حاجی کریم

داود گلبین

 کارمندان نمونه انتظامات و حفاظت فیزیکی

سیدرضا رستگار

احمد شافعی

کارمندان نمونه واحد تاسیسات

اصغر فتح اله نژاد

مهندس مهدی وفایی

کارمندان نمونه واحد خدمات

اروج ثابت دولق

اوسط چراغی

بهروز ذوالقدری

مهدی سنجری

منوچهر قاسمی

سیامک نوری هراسبان

بهروز یحیی پور

کارمندان نمونه واحد رادیولوژی 

همایون عرفان

عباس قربانی

اسامی شرکت کنندگان فعال در دوره های آموزشی سال 1401

لیلا بابایی

رویا قاسمی

سجاد قاسمی کهریز

لعیا ممیز صنعت

 

فاطمه صدراپور
تهیه کننده:

فاطمه صدراپور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب