رئیس بیمارستان شریعتی در مراسم روز رادیولوژی، زحمات کارکنان بخش تصویربرداری را دردوران بحران کرونا فداکارانه خواند

دکتراحمدرضا جمشیدی در مراسم روز رادیولوژی از زحمات شبانه روزی کارکنان بخش تصویربرداری بیمارستان شریعتی در کمک به تشخیص بیماران کرونا قدردانی کرد.

ئیس بیمارستان شریعتی در مراسم روز رادیولوژی زحمات همکاران بخش تصویر برداری را دردوران بحران کرونا فداکارانه خواند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، مراسمی به مناسبت روز جهانی رادیولوژی دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه، استادان، اعضای هیأت علمی بیمارستان، دستیاران و کارکنان بخش تصویربرداری بیمارستان شریعتی در تالار شهید پیرویان برگزار شد.
دکتر جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در این مراسم ضمن تبریک روز رادیولوژی به همکاران این بخش، خدمات مختلف پزشکی را مکمل یکدیگر دانست و گفت: تمامی رشته‌ها به خدمات گروه رادیولوژی نیاز دارند و این رشته مکمل تمامی رشته هاست و تأیید تشخیص بخش مهمی از برنامه‌ریزی درمان بیماران است.
رئیس بیمارستان شریعتی از دکتر رادمهراستاد پیشین بخش رادیولوژی یاد کرد و افزود: وقتی یک پزشک گروه رادیولوژی قوی درکنار خود دارد با اعتماد به نفس بالایی به درمان بیمارش می‌پردازد. دکتر جمشیدی همکاری بخش تصویر‌برداری در دوران بحران کرونا را بسیار مؤثر ذکر کرد و گفت: دراین دوره‌ی دوساله کرونا شاهد زحمات شبانه روزی همه بودم و بخش رادیولوژی نشان دادکه چقدرمهم است و همکاران این بخش فداکارانه کار می‌کردند و حتی شبانه همه حضور داشتندو به تشخیص بیماران بسیاربسیارکمک کردند.
در این مراسم دکتر‌امیررضا رادمردرئیس بخش تصویر بردار یبیمارستان شریعتی نیز روز جهانی رادیولوژی را به تمامی اعضای هیأت علمی، دستیاران، کارشناسان و پرتوکاران این بخش تبریک گفت و ابراز‌امیدواری کرد: درکنار هم به پرتوان شدن این رشته کمک کنیم و بتوانیم به سایر رشته‌ها کمک کنیم. دکتر رادمرد همچنین به نقش مهم رادیولوژی اینترونشنال در تشخیص و درمان اشاره کردو گفت: این رشته بسیاری از جراحی‌های غیر ضروری را کاهش داده است. وی در ادامه از تاریخچه کشف اشعه ایکس صحبت کرد.
این مراسم با برگزاری مسابقه و پخش نماهنگ روز رادیولوژی ادامه یافت.

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب