رتبه برتر رشته داخلی آزمون دانشنامه تخصصی: طبابت همواره برایم جذاب و مقدس است

دکتر سید مصطفی پور حسینی رتبه برتر رشته داخلی آزمون دانشنامه تخصصی سال 98 گفت: طبابت همواره برایم جذاب و مقدس است و در کنار طبابت حضور در فضای آموزشی و تلاش جهت بهبود و ارتقای آموزش و درمان امری بسیار با ارزش است و معتقدم راه های زیادی برای بهبود سیستم آموزشی و ارزشیابی وجود دارد.

دکتر سید مصطفی پورحسینی متخصص داخلی و  رتبه برتر رشته داخلی آزمون دانشنامه تخصصی در حاشیه مراسم تقدیر از رتبه های برتر آزمون دانشنامه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشکده پزشکی گفت:  متولد 68 در شهرستان نیشابور هستم که در سال 94دوره پزشکی عمومی  را در دانشگاه علوم پزشکی سمنان به اتمام رساندم و درهمان سال دوران دستیاری داخلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز کردم.
وی افزود:  بیمارستان امام خمینی با وجود فضای خاص آموزشی و درمانی، داشتن اساتید برتر و کلی افراد نخبه در رشته های مختلف باعث شده در این لحظه بی نهایت از انتخاب این دانشگاه و حضور در این بیمارستان خوشحال و شکرگزار پروردگار باشم. 
دکتر پور حسینی ادامه داد: البته که تحمل سختی های دوران دستیاری همچون کشیک های متعدد، وضعیت اقتصادی نامناسب و آینده مبهم حرفه ای فقط با لطف خدا، همراهی همسر مهربان وخانواده عزیزم میسر بود. امیدوارم به جنبه های معیشتی دستیاران در آینده بهای بیشتری داده شود.
وی در پایان گفت: طبابت همواره برایم جذاب و مقدس است و در کنار طبابت حضور در فضای آموزشی و تلاش جهت بهبود و ارتقای آموزش و درمان امری بسیار با ارزش بوده و هست. معتقدم راه های زیادی جهت بهبود سیستم آموزشی و ارزشیابی وجود دارد. امیدوارم در ادامه حیاتم، یاوری باشم در حفظ و بهبود سلامتی انسانها و مرهمی بر درد بیماران.
توضیح این که مراسم تقدیر از رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی بعد از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ مهر در تالار ابن سینا برگزار شد و  با حضور استاد مسلم بهادری، دکتر شهریار نفیسی رئیس دانشکده پزشکی، دکترشاهین آخوندزاده معاون پژوهشی، دکتر رویا ستارزاده معاون امور هیات علمی، دکتر نیما رضایی معاون امور بین الملل، دکتر بابک ساعدی معاون آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی، دکتر پروین پاسالار رئیس مرکز علمی پژوهش های دانشجویان و مدیر و اعضای هیات علمی گروه ها از113 دستیار حائز رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.
خبر: محمدی
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تنظیمات قالب