• تاریخ انتشار : 1401/05/30 - 11:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 379
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت‌کار مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1401

در جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت‌کار مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، روند پیشرفت مصوبات جلسات پیشین و گزارش حوادث ناشی از کار بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، سومین جلسه کمیته حفاظت فنی و بهداشت‌کار مجتمع یکشنبه 30 مرداد 1401 با حضور احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی، پرستو آریاملو مدیر پرستاری، محمدحسین امراللهی مدیر منابع انسانی، مهندس رضا قدیم خانی سرپرست مدیریت دفتر فنی، مهندس اعظم کریمی مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای و سایر اعضا در سالن شورای ریاست مجتمع برگزار شد.

احد اکرمی تصریح کرد: تنها مرجع رسیدگی به درخواست همکاران برای کار سبک با توجه به محدودیت‌های ناشی از حوادث و بیماری‌های صعب‌العلاج، کمیسیون پزشکی دانشگاه است و همکاران باید مدارک پزشکی و درخواست خود را از طریق مدیریت منابع انسانی برای تصمیم‌گیری در این کمیسیون ارائه دهند. با توجه به این‌که این درخواست‌ها در صورت تایید کمیسیون بازه زمانی دارد، تمدید آن نیازمند ارائه مجدد مدارک پزشکی قابل استناد است.

محمدحسین امراللهی نیز در این خصوص اعلام کرد: همکاران عزیز باید توجه کنند، ملاک تصمیم‌گیری مدیریت منابع انسانی مجتمع در تعیین درجه سختی و نوع کار افرادی که دچار حادثه یا بیماری می‌شوند، فقط و فقط رأی شواریعالی پزشکی دانشگاه است.

مهندس کریمی در این جلسه گزارشی از حوادث ناشی از کار، اقدامات انجام‌شده در بحث نیدل استیک و نتایج بازدید میدانی از محوطه و وضع انبارهای مجتمع از دریچه ارزیابی شاخص‌های بهداشت‌کار ارائه کرد و یادآور شد: آموزش‌های کارشناسان حوزه بهداشت‌کار جنبه پیشگیرانه دارد و هدفمان افزایش آمار گزارش دهی همکاران است؛ چراکه این گزارش‌ها در شناسایی نقاط پرخطر و حادثه‌خیز کمک‌کننده است و سبب می‌شود راهکارهای مناسب برای جلوگیری از خطرات احتمالی بررسی شود.

 

 

  • گروه خبری : مجتمع بیمارستانی امام خمینی
  • کد خبر : 216752
نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب