سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های آنلاین چالش سبک زندگی خانواده دانشگاه برگزار شد

مرکز بهداشت و درمان معاونت دانشجویی فرهنگی در راستای بهبود سبک زندگی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، سومین کارگاه را با عنوان کالری پایه و اصلاح سبک زندگی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، مرکز بهداشت و درمان دانشجویان، سومین کارگاه آموزشی چالش سبک زندگی را به صورت آنلاین و با عنوان کالری پایه و اصلاح سبک زندگی «Basic calories and Life style modification» با تدریس دکتر فائزه ملک لو متخصص پزشکی ورزشی برگزار کرد.
این کارگاه روز دوشنبه 6 بهمن 99 از ساعت 16 تا 17 در فضای اسکای روم معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار و مطالب علمی درخصوص میزان کالری مصرفی و دریافتی، متابولیسم پایه، ارزش غذایی میوه ها، سبزیجات و پروتئین ها، ارائه و در پایان جلسه به هر یک از سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
توضیح اینکه، سلسله کارگاه های آنلاین چالش سبک زندگی خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران، در هفته های بعدی و با موضوعات مختلف، توسط اساتید دانشگاه ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان در این چالش در جلسات آینده هم می توانند با مراجعه به آدرس vsca.tums.ac.ir/tc در این کارگاه ها حضور داشته باشند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب