بازدید مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان فارابی

سیمین رنجبران: کارکنان پرستاری بیمارستان ها سرمایه های دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند

مدیر امور پرستاری دانشگاه در یازدهمین روز از سال 1400 با حضور در بیمارستان فارابی از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و از زحمات کادر درمان این مرکز در دوران همه گیری کرونا و تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، سیمین رنجبران، مدیر امور پرستاری و پریوش آجودانی، کارشناس مسئول نیروی انسانی معاونت درمان این دانشگاه به همراه جمعی از کارشناسان این معاونت چهارشنبه 11 فروردین 1400 ضمن بازدید از بخش های بیمارستان فارابی، با دکتر محمدرضا اکبری، رییس، سعید مرادی، مدیر و تعدادی از کارکنان پرستاری این مرکز دیدار کردند.
رنجبران در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو گفت: هدف اصلی بنده و همکارانم از حضور در بیمارستان فارابی در ایام تعطیلات قدردانی از زحمات کارکنان پرستاری این مرکز است. زیرا به خوبی می دانیم که این بیمارستان حتی در روزهای تعطیل نوروز نیز با تمام توان به ارائه خدمات چشم پزشکی به بیماران و مراجعه کنندگان می پردازند.
وی در ادامه به تلاش های کارکنان بیمارستان فارابی در سال 99 اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه بیمارستان فارابی به عنوان یکی از مراکز پذیرش بیماران مبتلا به کرونا فعالیت نمی کرد اما با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان و بیماران از تمام کشور به این بیمارستان، کادر درمان این مرکز در درمانگاه ها، بخش ها و اتاق های عمل در مواجهه با این بیماری قرار داشتند. ولی این مجموعه به خوبی توانست با مدیریت بحران در همه گیری کووید-19، بدون ایجاد وقفه به فعالیت های خود ادامه دهد.
رنجبران کارکنان پرستاری بیمارستان ها را سرمایه های دانشگاه علوم پزشکی تهران دانست و اظهار داشت: کادر درمان به ویژه پرستاران خدمات زیادی را در دوران همه گیری کرونا به هموطنان ارائه کردند. بنده و همکارانم در دانشگاه تمام تلاش خود را می کنیم تا به نحوی شایسته از این سرمایه های ارزشمند قدردانی شود.
در ادامه این دیدار کارشناسان معاونت درمان با حضور در بخش های بستری، درمانگاه اورژانس و داروخانه بیمارستان فارابی، از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان قرار گرفتند.
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب