شرکت کارشناس پدافند غیرعامل و کارشناس روابط عمومی دانشگاه در نشست توجیهی بزرگداشت پدافند غیرعامل در استانداری تهران

نشست توجیهی بزرگداشت پدافند غیرعامل با حضور محسن همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری،خسروجردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و رابطان دستگاه های اجرایی،شهرداری ها و فرمانداری ها یکشنبه 23 مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت نوسازی و مطالعات کاربردی، در این نشست که یکشنبه 23 مهرماه در سالن آمفی تئاتر استانداری تهران برگزار شد، کارشناس پدافند غیرعامل  مهندس شعبانی و کارشناس روابط عمومی، سعادتی به عنوان نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی تهران شرکت داشتند.
در ابتدای این نشست همدانی معاون امنیتی استانداری تهران در سخنانی به ضرورت و اهمیت پدافند غیرعامل اشاره و از عملکرد حوزه پدافند غیرعامل استان تهران تقدیر کرد.
در ادامه خسروجردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز با بیان اینکه پدافند غیرعامل توجه به زیرساخت های حساس و مهم را شامل می شود عنوان کرد: باید الزامات پدافند غیرعامل در مورد پروژه هایی که دارای سطح بندی حساس هستند رعایت شود و اگر پدافند غیرعامل در اجرای خیلی از پروژه ها رعایت می شد،مدیریت بحران بهتری انجام می گرفت.
مدیر کل پدافند غیرعامل استان با تاکید براینکه فرهنگ سازی و ارائه تعریف پدافند غیرعامل از برنامه و اولویت های ما در استان بوده است تصریح کرد: در این راستا همه دستگاه های استان تهران دارای رابط پدافند غیرعامل هستند که شامل ۷۱ دستگاه اجرایی استان،۴۱ شهرداری و همه فرمانداری های استان است.
خسروجردی شناسایی مراکز پر خطر در استان تهران را از اولویت های پدافند غیرعامل برشمرد و گفت: زیرساخت های حیاتی به اندازه ای در استان تهران اهمیت دارند که در صورت وقوع خطر احتمال سرایت به استان های اطراف نیز وجود دارد.
خبرنگار : مریم شعبانی

مریم  شعبانی
تهیه کننده:

مریم شعبانی

تنظیمات قالب