• تاریخ انتشار : 1400/04/12 - 10:35
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 611
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عضویت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در گروه کاری بی خانمانی، مسکن و بلایا در همه گیری کووید 19 دانشگاه کلوریدای آمریکا

دپارتمان سلامت در حوادث و بلایای دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران در گروه کاری بی خانمانی، مسکن و بلایا در همه گیری کووید 19 دانشگاه کلوریدای آمریکا عضو شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، گروه کاری بی خانمانی، مسکن و بلایا در دانشگاه کلوریدای آمریکا با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه بی خانمانی در حوادث و بلایا تشکیل شده است تا موضوعاتی که گروه های بی خانمان و دارای مسکن ناپایدار در همه گیری کووید 19 با آن روبرو شده اند را مورد بررسی قرار دهد.
این گروه در تلاش است تا  استراتژی های خلاقانه را برای پاسخ به نیازهای این افراد  طراحی و ارایه کند. این گروه کاری با مرکزیت دانشگاه کلورادو تشکیل شده است اما محققانی از دیگر دانشگاه های آمریکا از جمله دانشگاه آریزونا، دانشگاه دلاور، دانشگاه فلوریدا، دانشگاه اوکلند و دانشگاههایی از هلند، اتریش و انگلیس عضو آن هستند.  
دکتر عباس استاد تقی زاده، مدیرگروه دپارتمان سلامت درحوادث و بلایا دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران  با دعوت رسمی  دکتر جمی ویکری مدیر این گروه کاری در جلسه ماهانه این  گروه  که سه شنبه 8 تیر 1400 با حضور جمعی از اساتید و صاحبنظران حوزه  علوم اجتماعی در بلایا تشکیل شد، شرکت کرد.
 در این جلسه دکتر استاد تقی زاده با معرفی دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران  به بیان  نقطه نظرات و دستاوردهای  تحقیقاتی خود درخصوص گروه های آسیب پذیرو بی خانمان ها  پرداخت. 
در ادامه این نشست مجازی چشم انداز و ماموریت این گروه کاری مورد بررسی و در پایان  تعریف بی خانمانی از ابعاد مختلف مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : دانشکده بهداشت
  • کد خبر : 191641
نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب