قدردانی از دو کارمند و دو سفیر سلامت محله شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در مراسم آیین تجلیل از دختران نخبه و نمونه شهرستان

دفتر امور بانوان فرمانداری شهرستان اسلامشهر مراسم تجلیل و تقدیر از دختران نخبه و نمونه و نمایندگان امور بانوان ادارات شهرستان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در جلسه‌ای که با حضور مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان؛ ارینب مسرور، عضو شورای شهر شهرستان و فاطمه محمدی، مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده و نماینده امور بانوان ادارات شهرستان و جمعی از دختران نخبه قرآنی، ورزشی، فرهنگی، علمی یکشنبه ۸ تیر ۹۹ در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد دکتر مرسلپور ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) بر جایگاه ویژه زنان و دختران در جامعه ونقش‌های کلیدی آنها در پست‌های مدیریتی به‌ویژه در سطح شهرستان اشاره‌کرده و از دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت به‌عنوان مدیر نمونه شهرستان و همچنین دیگر بانوان مدیر نمونه  ادارات شهرستان قدردانی کرد.
وی در ادامه افزود: هسته اصلی تربیت فرزندان در خانواده، مدرسه و جامعه زنان و دختران امروز هستند و امروزه دنیا در تلاش است تا زنان و دختران ما را دچار بحران فرهنگی کرده و هویت ایرانی و اسلامی را از آنها بگیرد. در پایان محمدی، مشاور فرماندار گزارشی از عملکرد حوزه بانوان ادارات ارائه کرد.
در حاشیه این مراسم از نمایندگان امور بانوان ادارات و دختران نمونه شهرستان  با اهدای کارت هدیه و تقدیرنامه تقدیر شد. دو تن از کارمندان شبکه بهداشت و دو تن از سفیران سلامت محله نیز جزء برگزیدگان بودند.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب