معرفی اساتید برگزیده آموزشی دانشکده ها در سطح دانشگاه سال ۱۴۰۱؛ دکتر لیلا آزادبخت استاد برگزیده آموزشی دانشکده ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، به مناسبت هفته آموزش دانشگاه، اساتید برگزیده آموزشی دانشکده ها انتخاب واز ایشان تقدیر به عمل آمد. در قالب گفتگویی صمیمانه، به بررسی نظرات و دیدگاه های اساتید برگزیده در زمینه معلمی پرداخته شد.
در همین رابطه دکتر لیلا آزاد بخت استاد گروه تغذیه جامعه، دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن معرفی خود زمینه مورد علاقه خود را بررسی دریافت های غذایی و ارتباط دریافت های غذایی با خطر ابتلا به بیماری های غیر واگیر برشمرد. وی ادامه داد علاوه بر کتاب های تخصصی علم تغذیه، به کتاب های انگیزشی، کتاب های حوزه اخلاق و دیوان اشعار نیز علاقه مند است.
وی افزود: موفقیت دانشجویان بهترین تجربه برای من بوده است و از تجربیات تلخ برای من موانع و مشکلاتی است که بر سر راه رشد و بالندگی دانشجویان قرار دارد. 
دکتر آزادبخت در ادامه ویژگی های یک استاد دانشگاه را برقراری تعامل موثر با دانشجویان دانست و اینکه با آخرین یافته های علمی آشنا باشد، دیگر اینکه ایده های نو و خلاقانه در ذهن دانشجویان ایجاد کند و ۲ نکته مهم را که داشتن ایمان و اعتقاد است را بیان کرد که می تواند الگوی رفتاری خوبی برای دانشجویان باشد.
وی در ادامه افزود: برای افزایش کیفیت تدریس، انجام مطالعات دانش پژوهی در حوزه آموزش مهم است.
فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب