قدردانی از معاون درمان و اعضای هیات علمی بیمارستان شریعتی

نجات جان یک مادرپرخطراز مرگ حتمی در بیمارستان شریعتی

معاون درمان دانشگاه برای نجات جان یک مادرپرخطراز معاون درمان و اعضای هیات علمی بیمارستان شریعتی قدردانی کرد.

نجات جان یک مادر پرخطراز مرگ حتمی دربیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، دکتر علی گنجعلی خان مدیر تعالی بالینی امور بیمارستان های معاونت درمان ومژگان اکبری رئیس اداره مادر و نوزاد و مامایی این معاونت، دوشنبه هفتم آذر 1401 با دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی و دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان این بیمارستان و چند تن از واعضای هیات علمی دیدار و ازآنان تقدیرکردند.

دکتر گنجعلی خان همچنین در این دیدار با اشاره به شرایط خاص این مادر و احتمال مرگ وی در بیمارستان اول از تیم درمان بیمارستان شریعتی برای پذیرش و نجات جان این مادر قدر دانی کرد و افزود: شما اساتید برای نجان جان این مادر معجزه کردید. زنده اش کردید و تحویل جامعه دادید و من واقعا نمی توانم زحمات شما را وصف کنم و امروز خدمتتان رسیدیم تا از شما تشکر کنیم.

دکتر جمشیدی با تحسین روحیه دکتر آل یاسین، همکاران بخش زنان و زایمان را غنیمت دانست و گفت: دکتر آل یاسین نقطه اتکا هستند این همکاران ما از جان و دل مایه می گذارند و برای بیماران از هیچ تلاشی فرو نگذاری نمی کنند و بیمارستان در سایه آن ها پیش می رود. رئیس بیمارستان شریعتی افزود: فلسفه وجودی بیمارستان شریعتی ارائه خدمت به مردم است و امیدواریم این خدمت را بتوانیم به نحو احسن انجام دهیم.

دکتر محمدرضا جعفری ارائه خدمت به مادران پرخطررا با توجه به سیاست های بهداشت و درمان کشوردراولویت دانست و گفت: استادان بخش زنان ما، ستون درمان مادران باردار پرخطر هستند و اعضای هیات علمی این بخش مستقیما در درمان این بیماران شرکت می کنند. معاون درمان بیمارستان شریعتی حضورشبانه روزی استادان بخش زنان بر بالین بیماران را یکی از نکات قابل توجه دانست و افزود: با این که این بیمارستان آموزشی است و فلو شیپ داریم و رزیدنت داریم استادان بخش زنان حتی در نیمه شب نیز حضور دارند.  

دکتر جعفری کاهش مرگ و میر مادران پرخطر در بیمارستان های دانشگاه را شاخص بسیار مهمی دانست و گفت: همین کاهش مرگ و میرمادران در بیمارستان های ما نسبت به دیگر دانشگاه های علوم پزشکی، علی رغم کمبودهایی که داریم ، یکی از شاخص هایی است که می تواند به کشور نشان دهد چقدردراین بیمارستان ها زحمت کشیده شده است.

دکتر آل یاسین رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان شریعتی نیز  با قدر دانی از رئیس بیمارستان، معاون درمان بیمارستان و استادان همکارش گفت: این همکاران پیشقدم می شوند که این بیماران درمان می شوند ودر مورد این مادر باردار خودشان هر لحظه پیگیر بودند.

پس از این دیدار، لوح تقدیر از سوی دکتر سعید ناطقی معاون درمان دانشگاه به دکتر محمدرضا جعفری، اشرف آل یاسین ، دکتر محمد عبدالهی مدیردرمان ،دکتر نیما محمدی افراکتی عضو  هیئت علمی گروه بیهوشی، دکتر صدیقه حسینی موسی عضو هیئت علمی گروه زنان و مامایی ، دکتر فاطمه یعقوبی عضوهیئت علمی گروه نفرولوژی، دکترآرش هروآبادی عضو هیئت علمی گروه بیهوشی، دکتر عصمت عبداالله پور عضو هیئت علمی گروه نفرولوژی اهدا شد.

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب