نشست مشورتی اعضای تیم صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه با دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

نشست مشورتی کمیته صیانت از حقوق شهروندی با حضور دکتر حیدری و مهندس ندیری از دفتر صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی، جلسه مشورتی کمیته صیانت از حقوق شهروندی با حضور دکتر حیدری و مهندس ندیری از دفتر صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه، هادی سیف معاون اداری و مالی دانشکده، منصوره مرادی رئیس امور اداری، فاطمه غنودی مسئول كميته راهبردي سازمان مجازي، شیما سادات عطری مدیر روابط عمومی و مجید حاتمی مسئول خدمات دانشکده، روز سه شنبه 2 آذرماه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر حیدری با اشاره به بازدیدهای دفترصیانت از حقوق شهروندی دانشگاه در سال 94، بازدید اول این دفتر را با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به زیرمجموعه‌های دانشگاه و بدون نمره دهی و ارزیابی و بازدید دوم را با رویکرد ارزیابی و کسب امتیاز در بین دانشکده‌های دانشگاه عنوان کرد. 
وی با اشاره به رتبه سوم دانشکده پرستاری و مامایی در رتبه دهی دانشکده های دانشگاه، فعالیت های دانشکده را خوب ارزیابی کرد و نمره کسب شده این دانشکده را 22 امتیاز از مجموع 27 امتیاز دانست و اختلاف این دانشکده با دانشکده پیراپزشکی به عنوان رتبه دوم را تنها یک امتیاز عنوان کرد. 
دکتر حیدری هدف از برگزاری جلسه مشورتی را اخذ نظرات و پیشنهادات دانشکده ها درخصوص ارزیابی دفتر صیانت در سال 95 عنوان کرد و از شفاف‌سازی فرآیند و شاخص‌ها و هماهنگی و سعی در واحد بودن تیم ارزیابی به عنوان اقدامات بهبود برای ارزیابی در سال جاری یاد کرد.
منصوره مرادی رئیس امور اداری نیز بر لحاظ شدن تعداد دانشجویان، گستره کاری دانشکده ها و چالش های موجود در هر دانشکده در این ارزیابی تاکید کرد.
وی با اشاره به قدیمی بودن و پراکنده بودن ساختمان های دانشکده پرستاری و مامایی، این دانشکده را در راستای تکریم ارباب رجوع دارای چالش دانست. 
در این جلسه، شیما سادات عطری، مدیر روابط عمومی دانشکده نیز ضمن تاکید بر لزوم آگاهی سازی و برگزاری کارگاه های آموزشی هماهنگ برای آموزش ارتباط موثر به کارکنان، به ارائه گزارش اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای صیانت حقوق شهروندی پرداخت.  
 
خبرنگار: شیما سادات عطری 
عکس: حسین اکبریان 
شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری

تنظیمات قالب