نشست مشورتی هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی با دانشجویان دکتری تخصصی شنوایی شناسی

نشست مشورتی هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی با دانشجویان دکتری تخصصی رشته شنوایی شناسی در سالن شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز چهارشنبه 1 تیر 1401 با حضور دکتر سیداحمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده و سایر اعضا برگزار شد.
در این نشست دکتر خاتون آبادی بر همفکری در مدیریت تاکید کرد و اظهار کرد در گروه شنوایی شناسی دانشکده برگزاری ژورنال کلاب های مدون برنامه بسیار خوبی است و می بایست در همه گروه های آموزشی دانشکده برگزار شود. وی از ضرورت شفافیت و یکسان بودن همه گروه های دانشکده سخن گفت.
  در ادامه دکتر خاتون آبادی گفت: دانشجویان مقطع دکترای تخصصی، عضو غیر رسمی هیئت علمی گروه ها هستند و سرانه دانشکده توانبخشی از نظر هیئت علمی با حضور دانشجویان این مقطع سنجیده می شود؛ دانشجویان مقطع دکترا تخصصی به عنوان عضو غیر رسمی هیئت علمی مانند اعضای هیئت علمی دانشکده، در حوزه های آموزشی، پژوهشی، بین الملل و حوزه اجرایی نیاز است فعالیت کنند.  
وی افزود: دانشجویان و اساتید چه در آموزش، چه پژوهش و چه بالین، باید در کنار یکدیگر باشند و این همدلی  و همکاری می تواند، در ادامه منفعت برای شخص، دانشکده و دانشگاه را ایجاد کند و در ادامه برای جامعه توانبخشی نیز سودمند خواهد بود.
دکتر خاتون آبادی از برنامه های حوزه آموزش در اجرای منتورینگ سخن گفت و ادامه داد: با اجرای بحث منتورینگ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هر استاد، به عنوان دستیار در ابعاد مختلف کمک کننده استادان هستند. از این رو در فعال شدن کلینیک های ویژه دانشکده، مرکزجامعه توانبخشی، حضور در بیمارستانهای دانشگاه و برنامه های مورد نیاز گروه های آموزشی را از اولویت فعالیت های دانشجویان دکترا عنوان کرد که تحقق این امر مستلزم این است که دانشجویان از نظر زمانی و مکانی برنامه های خود را بر اساس دانشکده تنظیم کنند.
وی در پایان تصریح کرد: امید است که با هماهنگی گروه و با همکاری دانشجویان، بیش از پیش، اهداف دانشکده و دانشگاه، در بهبود ارائه خدمات به جامعه محقق شود.
در ادامه نشست دکتر آذر مهری معاون آموزشی دانشکده به ارائه توضیحاتی  از برنامه های دانشجویان، الزام حضور ایشان در دانشکده و کلینیک های وابسته پرداخت و این برنامه را با جزئیات کامل در قالب بخشنامه های آموزشی شرح داد.
دکتر سیامک بشردوست معاون بین الملل دانشکده نیز در خصوص مسائل همکاری های بین المللی و مشاوره با اساتید بنام دنیا برای اجرا پایان نامه و طرح های تحقیقاتی و ... مطالبی بیان کرد.
دکتر حمید دالوند معاون پژوهشی دانشکده نیز در خصوص مسائل پژوهشی پیش روی دانشجو از ابتدا تا زمان دفاع از پایان نامه دانشجویان توضیحاتی از قبیل طرح های تحقیقاتی، مقالات مستقل، مقالات منتج از پایان نامه و مسائل مرتبط دانشجو را ارئه کرد.
دکتر سید محسن میر معاون اداری و مالی دانشکده نیز در خصوص مسائل مالی دانشجویان مطالبی بیان کرد.
در پایان، دانشجویان پیشنهادهای خود را ارائه کردند و به سوالات آنها پاسخ داده شد.

سید امیر  میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب