وبینار چالش‌های شیردهی در نوزاد نارس و پرخطر در بیمارستان شریعتی برگزار شد

بیش از150 متخصص نوزادان و زنان و همچنین ماما و پرستار از سراسر کشور در وبینار تسهیل چالش‌های شیردهی در نوزاد نارس شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این وبینار سه‌شنبه 23 دی 99 با همکاری معاونت درمان دانشگاه و بیمارستان شریعتی و با حضور گسترده متخصصان و کارشناسان برگزار شد.
دکتر ستاره ثاقب، رئیس بخش‌های نوزادان و NICU بیمارستان شریعتی، شیردهی در نوزادان نارس و پرخطر را بسیار بااهمیت دانست و بر لزوم آموزش متخصصان و کارشناسان در این زمینه تأکید کرد.
دکتر ثاقب روش‌های صحیح در آغوش گرفتن و شیر دادن به شیرخوار نارس، حمایت از تغذیه با شیر مادر و معرفی بانک شیر مادران را از موضوعات مطرح‌شده در این سمینار بیان کرد.
همچنین مهشید مال‌بخش ماما و کارشناس آموزش شیردهی بیمارستان شریعتی و حمیده آرونی مسئول بانک شیر بیمارستان امام خمینی نیز درباره شیردهی در نوزادان مطالبی ارائه کردند.
فهیمه بخشی کارشناس نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه نیز با اشاره به استقبال چشمگیرشرکت کنندگان،  براستمرار چنین آموزش‌هایی تأکید کرد و گفت: در این وبیناربیش از 150 تن از متخصصان و کارشناسان از سراسر کشور شرکت کردند و بازخوردشان بسیار خوب بود. بخشی همچنین افزود: به دلیل همه‌گیری کرونا شایدکمی از این آموزش‌ها دورمانده بودیم که لازم است مانند قبل این برنامه‌ها ادامه یابد.

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب