بیست و سومین سمینار سالیانه فارابی برگزار می شود

پیام مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه در آستانه برگزاری سمینار سالیانه فارابی

دکتر فخرایی در پیامی، همت بلند و تلاش چشمگیر پیشکسوتان را عامل پیشرفت سمینار سالیانه فارابی دانست.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر قاسم فخرائی، مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در آستانه برگزاری بیست و سومین سمینار سالیانه فارابی پیامی ارسال کرد. در این پیام آمده است:  

بسمه تعالی

همکاران ارجمند و دوستان گرامی
درود و سلام

در آستانه برگزاری بیست و سومین سمینار سالیانه فارابی هستیم. سمیناری که با همت بلند و تلاش چشمگیر پیشکسوتان بیمارستان فارابی شکل گرفت، قوام یافت و به بار نشست و به جایگاهی شاخص برای ارائه مطالب نوین چشم پزشکی و بحث و تبادل نظر پیرامون تازه ها و پیشرفت های چشم پزشکی تبدیل گشت.
استقبال گسترده و شرکت کم نظیر همکاران محترم از سراسر کشور در این سمینار گواه روشنی بر این مدعی است.
وظیفه خود می دانم تا مراتب سپاس و قدردانی خود را از تمامی بزرگان و پیشکسوتان فارابی و نیز دبیران علمی و گروه های اجرایی ادوار گذشته ی سمینار اعلام نمایم. آنچه در سمینار بیست و سوم تقدیم شما خواهد شد و یقین دارم مورد استقبال شما قرار خواهد گرفت، حاصل تلاش بی وقفه و برنامه ریزی دقیق و خستگی ناپذیر و مستمر همکاران ارجمندم در بیمارستان فارابی، به دبیر علمی استاد گرامی جناب آقای دکتر محمد ناصر هاشمیان و پشتیبانی همه جانبه ی تیم اجرایی سمینار می باشد.
در برنامه ریزی های علمی و اجرایی سمینار امسال، اعضا هیئت علمی جوان و با انگیزه بیمارستان و نیز خیل عظیم دستیاران نقش عمده ای داشتند. لازم است به همه ی این عزیزان خسته نباشید بگویم و از تلاش یک ساله ی ایشان قدردانی نمایم.
همچنین برخود لازم می دانم از شرکت گسترده و پشتیبانی شرکت های ارائه دهنده خدمات، محصولات و تجهیزات چشم پزشکی در این سمینار تشکر بنمایم.
در پایان، ضمن دعوت از کلیه ی همکاران گرامی، پیشاپیش حضور سبز  همه ی شما همراهان ارجمند در سمینار بیست و سوم فارابی را ارج می نهم و امید دارم سه روز پر بار و مفرح و شاد همراه با خاطرات خوش در کنار یکدیگر باشیم.

دکتر قاسم فخرائی
مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب