کسب رتبه سوم شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ارزیابی کشوری

مهندس میرغنی سید صومعه دبیر شورای انضباطی دانشگاه ضمن اعلام پایان ارزیابی شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، از کسب رتبه سوم توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، مهندس سید صومعه دبیر شورای انضباطی دانشگاه در جلسه مورخ 30 مرداد 1401 منطقه 10 آمایش کشوری شوراهای انضباطی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد اعلام کرد: شورای انضباطی دانشگاه علوم پزشکی تهران طی ارزیابی ای که سالیانه توسط شورای مرکزی انضباطی وزارت بهداشت انجام می ­شود دو سال پیاپی درجه عالی و برای اولین بار رتبه سوم کشوری را در بین کلیه دانشگاه های علوم پزشکی کشور کسب کرد.
مهندس سید صومعه با اعلام این خبر افزود: معیارهای ارزیابی شوراهای انضباطی شامل دادرسی عادلانه و عالمانه، تلاش و تعامل، آموزش پژوهش و امکانات و تشکیلات از موارد ارزیابی بوده که شورای انضباطی با 964 امتیاز از 1000 امتیاز توانست این رتبه را کسب کند.
وی در ادامه از تلاش همه همکاران در شورای انضباطی دانشگاه که در کسب این مقام زحمات زیادی متحمل شدند تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با تلاش همه همکاران بتوانیم ضمن حفظ جایگاه بدست آمده در راستای بهبود آن نیز تلاش کنیم.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب