دکتر اولیایی منش: شاد نگه‌داشتن روحیه کودکان در بهبود زودهنگام آن‌ها مؤثر است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت دانشگاه، با قدردانی از برگزارکنندگان جام جهانی کوچک گفت: از  روابط عمومی دانشگاه که با همکاری معاونت بهداشت و معاونت توسعه این مراسم را برگزار کردند تشکر می‌کنم. حضور هیئت‌رئیسه و رئیس محترم دانشگاه، در این رویداد نشان‌دهنده اهمیت آن است.
وی بابیان اینکه، کادر بهداشت و درمان در کنار مراقبت‌های دارویی و درمانی،  به افزایش روحیه کودکان توجه کنند افزود: هر اقدامی که کادر بهداشت و درمان برای تقویت روحیه بیماران انجام دهد قطعاً، در روحیه خودشان هم اثر می‌گذارد.
دکتر اولیایی منش، روحیه شاد داشتن را در وضعیت جسمی و بهبود حال بیماران مؤثر دانست و گفت: روند بیماری باروحیه افراد مرتبط است. اگر بتوانیم روحیه بچه‌ها را شاد نگه‌داریم؛ روند بهبود آنان سریع‌تر انجام می‌شود. اغلب این کودکان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج دارند و نیازمند شادابی و باروحیه و بانشاط بودن هستند.  
معاون بهداشت دانشگاه، حضور هنرمندان، فوتبالیست‌های پیشکسوت و هیئت‌رئیسه دانشگاه را نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری اجتماعی آنان دانست و گفت: چنین تعاملاتی کمک می‌کند که دانشگاه در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم موفق‌تر عمل کند و امیدوارم روزی برسد که ما هیچ کودک بیماری نداشته باشیم.

سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب