نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر
دکتر ترابی: معرفی مزیت ها و خدمات شهیر هریک از واحدها، فرایند حمایت طلبی را تسهیل می کند
در نشست کمیته مدیریت شهرت و تصویر، مزیت ها و خدمات شهیر بیمارستان فارابی و پژوهشکده علوم دندانپزشکی دانشگاه تشریح و مقرر شد پس از بررسی و شناسایی هریک از ویژگی های مراکز، محتوای چندرسانه ای متناسب با آن تولید شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست 7 تیر 1041 کمیته مدیریت شهرت و تصویر، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه پس از شنیدن گزارش ویژگیهای بیمارستان فارابی و پژوهشکده علوم دندانپزشکی گفت: ویژگی برنامه عملیاتی این است که هریک از کمیتهها، براساس این برنامه، فعالیتهای خود را پیش میبرند. این کمیته نیز پس از برگزاری نشستهای اولیه، مسیر خود را پیداکرده و وارد فاز اجرایی شده است.
دکتر ترابی با تأکید براینکه اطلاعات متناسب با ویژگیهای هریک از مراکز باید کامل باشد تا براساس آن محتوای رسانهای آن تولید شود گفت: تهیه لیست مزیتها و خدمات شهیر هریک مرکز و معرفی آنها، فرایند حمایتطلبی را تسهیل میکند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به قالب تولید محتوا و نحوه انتشار هریک از این مزیتها گفت: میتوانیم فرایند ارائه خدمات منحصربهفرد و تولید محصولات ویژه هریک از مراکز را در قالب بنر صفحه اصلی سایت، TUMS TOP(خبر ویژه)، TUMS TALKS (سخنرانیهای پیام دارالفنون)، TUMS CUP (اجتماعی سازی دانشگاه در حوزه دانشآموزی) و... منتشر کنیم.
دکتر ترابی بابیان اینکه هر کمیته افزون بر برنامههای اختصاصی خود، کارهای جانبی مشترکی با کمیتههای دیگر روابط عمومی دارد گفت: برنامه TUMS CUP که در عرصه ورود به بخش دانشآموزی است و از طریق سه سطح آگاهی، همراهی و همکاری در کمیته اجتماعی سازی و اثربخشی پیگیری میشود؛ در کمیته مدیریت شهرت و تصویر نیز قابلاجراست. برای نمونه بخش چشم در سطح آگاهی، برای شناخت بهتر دانش آموزان از راههای مراقبتهای چشمی و پیشگیری از عفونتها و بیماریهای چشمی و همچنین در سطح همراهی، از طریق همراه کردن دانش آموزان بهعنوان مبلغ پیامهای سلامت چشمی در مدرسه و خانواده و در سطح همکاری، در زمینه تحقیقات میدانی میتواند برنامهریزی کند. اینگونه هریک از کمیتهها در کنار برنامههای خاص خود برنامههای جانبی را با مشارکت سایر گروهها پیش میبرند.
در ادامه محمدحسین خوشزبان مسئول روابط عمومی بیمارستان فارابی، مدل Dress Code پیشنهادی و همچنین شاخصها و مزیتهای ویژه این مرکز را معرفی کرد.
سپس مرضیه رشیدی مسئول روابط عمومی پژوهشکده علوم دندانپزشکی، شاخصهای درخشش برند و همچنین مزیتها و خدمات شهیر این مرکز را تشریح کرد.
در ادامه اعضای کمیته نقطه نظرات خود را برای معرفی بهتر مزیتهای هریک از مراکز بیان کردند.
نظر دهید